سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین عناوین خبری روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران

مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پیام مردم ایران به بدخواهان: تا آخر ایستاده‌ایم/ رئیس جمهور:‌ مذاکره باید پایانی بر تحریم‌های غیر قانونی باشد/ ایران به خاطر منطق و صلح و ثبات جهانی پای میز مذاکره آمده است،خبرگزاری یمن: ایران ظرف سالیان اخیر دستاوردهای زیادی داشته است/ آسوشیتدپرس: ایرانی‌ها شعار "مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" سر دادند و... است.

مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

پیام مردم ایران به بدخواهان: تا آخر ایستاده‌ایم/ رئیس جمهور:‌ مذاکره باید پایانی بر تحریم‌های غیر قانونی باشد/ ایران به خاطر منطق و صلح و ثبات جهانی پای میز مذاکره آمده است








رئیس جمهور در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی تاکید کرد: مذاکره باید پایانی بر تحریم‌های غیر قانونی باشد و نخواهیم گذاشت هیچ قدرتی ابرقدرتی در ارده ملی ملت بزرگ ایران تاثیر بگذارد.

گرد و غبار هم مانع حضور مردم غیور خوزستان در حماسه 22 بهمن نشد + تصاویر
مردم غیور خوزستان نیز همراه و همدل با سراسر ایران با وجود گرد و غبار شدید استانشان با ماسک‌هایی بر صورت و پلاکاردهایی در دستانشان برای تجدید میثاق با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دفاع از نظام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

پلاکاردهای "توافق باید یک مرحله‌ای باشد" در دست راهپیمایان تهرانی/برپایی غرفه فرهنگی "نامه رهبرم را می‌رسانم"

شور و اشتیاق از ساعات اولیه صبح در پایگاه‌های شروع راهپیمایی حکم فرماست. نوجوانان و جوانان در کنار بزرگسالان پرچم به دست برای حضور در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی آماده‌اند.




فیلم 5+1 را خواهم ساخت/ هزینه‌های سنگین مرا از سینمای دفاع مقدس دور کرده است








کارگردان فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» گفت:من مشغول کار بر روی فیلمنامه ای هستم که نام آن 5+1 است، یک فیلم طنز با موضوع مذاکرات و غنی سازی انرژی هسته ای که امیدوارم در جشنواره سی و چهارم به نمایش در آید.

امروز روز عجیب و پرشوری برای مردم است/ امام خمینی (ره) همه دارایی مردم ایران است
یک کارگردان و تهیه کننده سینما گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده استقامت آنان در برابر ظلم، همیشه بودن در صحنه و تداوم انقلاب است.

از کاندیدا نشدن «چاقی» ناراحت نیستم/ به نظر داوران احترام می‌گذارم
راما قویدل گفت: حتما هیات داوران امتیازات لازم را به "چاقی" ندادند و از این موضوع ناراحت نیستم و به نظر داوران احترام می گذارم.





خبرگزاری یمن: ایران ظرف سالیان اخیر دستاوردهای زیادی داشته است/ آسوشیتدپرس: ایرانی‌ها شعار "مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" سر دادند



مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در تهران و همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور با حضور گسترده اقشار مختلف مردم آغاز شد.



افزایش تلاش‌ها برای لغو سخنرانی "نتانیاهو" در کنگره

 هافینگتون پست نوشت تلاش‌ها برای لغو سخنرانی نخست وزیر اسرائیل در نشست مشترک کنگره آمریکا افزایش یافته است.


اوباما: روسیه همکاری با آمریکا بر سر مسائلی مانند برنامه هسته‌ای ایران را ادامه دهد

 "باراک اوباما"، رئیس‌جمهوری آمریکا در گفتگو با بازفید اعلام کرد؛ روسیه همکاری با آمریکا بر سر مسائلی مانند برنامه هسته‌ای ایران را ادامه دهد.




حضور مردم در راهپیمایی، بزرگترین پشتوانه‌ برای تیم مذاکره کننده است/ مردم مدافع منافع ملی و آرمانهای انقلاب هستند







رئیس پلیس راهور ناجابا بیان اینکه بزرگترین پشتوانه تیم مذاکره کننده، حضور پرشور مردم در مراسم یوم الله 22 بهمن است،گفت: مردم با حضورشان نشان دادند که از منافع ملی و آرمان‌هایش دفاع می‌کنند.

اعلام وضعیت آماده باش به استان‌های مجاور خوزستان/تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران
سرپرست سازمان امداد و نجات از اعلام آماده باش استان‌های همجوار خوزستان جهت اعزام نیرو خبر داد.

استقرار پلیس تا پایان مراسم یوم الله 22 بهمن/تعطیلی موقت خط بی آر تی آزادی – تهران پارس

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تمامی محدودیت های تردد ممنوع و توقف ممنوع در طول خیابان آزادی و خیابان‌های منتهی به آن اجرا شده است.




حضور پرشور ورزشکاران و قهرمانان در حماسه "ضربه متقابل ملت"در یوم الله 22 بهمن



 ورزشکاران و قهرمانان ایران همگام با دیگر اقشار جامعه سی و هفتمین پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز داشتند.


دوست ندارم برای پرسپولیس حاشیه بسازم / ناکامی پرسپولیس در تاریخ می ماند / عزل و نصب‌های پی‌درپی خوب نيست

 علي دايی، سرمربي سابق پرسپوليس كه نتايج بدش دراين فصل باعث اخراجش شد اعتقاد دارد كه نبايد درباره اين تيم حرفی بزند و بايد سياست سكوت را پيش ببرد.


فوتبال نفت خیز است یا نفت فوتبال خیز؟

بحث واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت اگر چه هنوز در حد شایعه است اما شاید به حقیقت بپیوندد.



اخذ مالیات از صادرات مواد معدنی، معادن را تعطیل می‌کند/ مجلس باید بازنگری کند








رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: در مجلس مصوبه‌ای به تصویب رسیده که براساس آن معادنی که صادرات مواد معدنی دارند، باید مالیات بپردازند که این موضوع غیر معقول به نظر می‌رسد.

بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور طی امروز/ تهران، بارش باران
امروز بارش ها در برخی مناطق غرب، شمال غرب، دامنه هاي جنوبی البرز، دامنه هاي مرکزي و جنوبی زاگرس، ارتفاعات جنوب غرب و بتدریج در شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با وزش باد و درمناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

قیمت گوشت قرمز 1.6درصد و گوشت مرغ 8.8درصد افزایش یافت/ چای و روغن نباتی ثابت ماند
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خورده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به 17 بهمن 93 را اعلام کرد.




مردم و مسئولین خود را وامدار رشادتهای مردم استان خوزستان می‌دانند/ اهتمام ویژه دولت در تامین اعتبارات لازم برای رفع معضل ریزگردها



دکتر هاشمی گفت: دولت مصمم است بدون ملاحظه از نظر تامین اعتبارات نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز برای مهار ریزگردها در استان اقدام کند.



حملات سایبری به ایران چه پیامدی در پی داشت؟

پس از حملات سایبری غرب به این ایران ، این کشور توانایی مقابله با این حملات را پیدا کرده و می‌تواند از بدافزارهای رایانه‌ای که برای تهدید ایران ساخته شده‌اند بر ضد سازندگان آن‌ها استفاده کند.


22 بهمن امسال، یکی از روزهای ماندگار در تاریخ ایران خواهد بود/روحیه استکبار ستیزی در دانشگاهیان زنده است

صابری گفت: بدون شک 22 بهمن امسال یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌آید و پاسخ محکم به باج خواهی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای خواهد بود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.