سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404

چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404 صبح امروز با حضور برخی مقامات ارشد و استادان 55 دانشگاه و مرکز علمی داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404 در محوریت مدیریت جامع و راهبردی انرژی و آب و تجارت کشور در افق سند چشم‌‌انداز، امروز و فردا (20 و 21 بهمن ماه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است.

این سمپوزیوم به مدت دو روز برگزار می شود که روز نخست آن سخنرانی‌ها و اظهارنظرات مقامات و روز دوم آن به مسائل تخصصی و علمی و از جمله سه پانل تخصصی مدیریت جامع انرژی کشور، مدیریت راهبردی بحران آب کشور و چشم‌انداز تجارت ایران اختصاص یافته است. تأکید بر دانایی محوری در مدیریت انرژی کشور، تأکید بر لزوم همگرایی وزارتخانه‌های اقتصادی و سازمان‌های مرتبط در تدوین و اجرای متمرکز راهبردهای کلان در توسعه همه جانبه کشور، پایش مداوم روند تحقق اهداف سند چشم‌انداز، تأکید بر لزوم مدیریت جامع گرایانه سیاست‌گذاری در زمینه صنعت، تجارت، توسعه و اقتصاد کشور در تحقق اهداف سند چشم‌انداز مهم‌ترین اهداف برگزاری چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404 است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.