سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

آغاز عملیات زیرسطحی برای جست‌وجوی سرنشینان سقوط‌کرده در رامسر

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: عملیات سطحی پاک‌سازی برای یافتن سرنشینان هواپیمای سقوط‌کرده در رامسر به پایان رسیده و عملیات زیرسطحی دریا آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ رستم زرودی افزود: آنها در کنار سایر اکیپ‌های جست‌وجو، تلاش زیادی داشتند به طوری‌که تکه‌های زیادی از این هواپیما با تور صیادان از دریا بیرون کشیده شده است.

وی افزود: حوزه 16 کیلومتری دریا از فرودگاه رامسر، مورد جست‌وجو قرار دارد و عملیات سطحی با پاک‌سازی تمام و اکنون نیز عملیات زیرسطحی دریا آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به استفاده از دو بالگرد و شناورهای دریابانی و نیز ظرفیت صیادان بومی اعلام کرد: علت تاخیر در عملیات جست‌وجو مه غلیظ و مواج بودن دریاست.

زرودی با بیان اینکه نیروهای دریابانی، هلال‌احمر، آبزی‌پروری، بندر و صیادان محلی در عملیات جست‌وجوی سرنشینان هواپیمای کوچک حضور دارند، ادامه داد: به دلیل امواج سنگین دریا، دریابانی اجازه حضور همه شناورها را به دریا نمی‌دهد و هشت شناور که خدمه آنها مهارت بیشتری دارند با مسئولیت خودشان به گشت‌زنی در دریا مشغول هستند.

وی استفاده از ظرفیت صیادان محلی در منطقه شیرود تنکابن را برای عملیات سطحی ارزشمند توصیف کرد و گفت: آنها در کنار سایر اکیپ‌های جست‌وجو، تلاش زیادی داشتند به طوری‌که تکه‌های زیادی از این هواپیما با تور صیادان از دریا بیرون کشیده شده است.

خانواده خلبان ایرانی در کنار دریا و خانواده مسافر عرب در فرودگاه رامسر، منتظر خبری از عزیزان خود هستند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آغاز ، سقوط ، عملیات ، رامسر ، دریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.