سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهیدمنصوری در بازی با گیتی پسند حاضر خواهد شد

کریم منصوری: بازی می‌کنیم تا اعتراض به قانون روال نشود

هیئت مدیره باشگاه منصوری قرچک تشکیل جلسه داد و مقرر شد این تیم علیرغم تهدید قبلی باشگاه، در دیدار مقابل گیتی پسند اصفهان به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روزهای گذشته حکم کمیته انضباطی و محرومیت های مختلف تیم های فوتسالی خبرساز شد و واکنش افراد مختلف را در بر داشت. در این زمینه باشگاه شهید منصوری قرچک که به برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگرانش محکوم شده است، اعتراضهای گسترده ای علیه این رای داشت تا جایی که کریم منصوری مدیرعامل این تیم در مصاحبه ای اعلام کرده بود که بدون حضور تماشاگران در دیدار مقابل گیتی پسند حاضر نخواهد شد.

اما جلسه هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک در مورد حضور یا عدم حضور در برابر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم تشکیل شده است و مسئولان این تیم از جمله کریم منصوری که قبلا اعلام کرده بود در بازی شرکت نخواهند کرد، تصمیم به حضور حتمی تیم در برابر گیتی پسند گرفتند.

منصوری که خود عضو هیئت رییسه کمیته فوتسال می باشد بیان داشت: از آنجا که ما دوست نداریم اعتراض به رای کمیته انضباطی روال شود و به عنوان یک عضو کمیته باید تصمیم مسئولان فدراسیون را بپذیریم، بدون تماشاگر و یا با حضور تماشاگران در بازی شرکت خواهیم کرد. در مقاطع حساسی از لیگ هستیم که یک نتیجه می تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد. لذا در بازی حضور می یابیم تا حرف و حدیثی برای ما ایجاد نشود. اما با تنظیم نامه ای و ارسال آن به کمیته استیناف نسبت به سختگیرانه بودن محرومیت تدارکات تیم خود اعتراض خواهیم کرد.

همچنین سید اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری گفت: انتظار نداشتیم مسئولان تیم حفاری این چنین قضیه را بزرگنمایی کنند که چنین اتفاقاتی رخ دهد. یقین بدانند که اگر قرار بود اتفاقی بیفتد در ۳۹ دقیقه ابتدایی به وقوع می پیوست و کار به این یک دقیقه پایانی نمی رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: منصوری ، رقابت ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.