دربی فوتسال ایران در قرچک/ شرکت حفاری به دنبال تاسیسات شمسایی

شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به هفته بیست و یکم خود رسید.

دربی فوتسال ایران در قرچک/ شرکت حفاری به دنبال تاسیسات شمساییبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز به طور همزمان آغاز می شود.
 
پنجشنبه ۱۶/۱۱/۹۳
 
ساعت ۱۶
 
تاسیسات دریایی ایران –شرکت ملی حفاری ایران در سالن هندبال
محمود نصیرلو-مجید فراهانی-محمد داودپور-رضا شیرزادی- ناظر: علیرضا رجبی
 
حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال را تیم های اول و دوم جدول رده بندی برگزار می کنند. در این دیدار تیم تاسیسات دریایی تهران که صدرنشین لیگ برترمی باشد باید پذیرای شاگردان ناظم الشریعه در تیم حفاری اهواز باشد. حفاری ها که با شکست مقابل منصوری قرچک دیگر فشاری برای ادامه روند شکست ناپذیری بر دوش خود حس نمی کنند، به امید کسب حداقل امتیاز به تهران آمده اند. در طرف مقابل شمسایی و یارانش با برد خانگی حفاری می توانند گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران بردارند. نکته مهم این دیدار حضور وحید شمسایی است که پیش تر با رای کمیته انضباطی از این دیدار محروم شده بود اما با تعلیق این رای، بازیکن مربی تیم تاسیسات دریایی تهران می تواند در بازی حضور یابد.
 
مس سونگون ورزقان – فرش آرا مشهد در ورزشگاه شهید پورشریفی
علیرضا سهرابی-جواد غلامزاده-زیاد فروتن-شمس اله اخوان- ناظر: مصطفی حاج محمد
 
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته بیست و یکم باید به مصاف تیم فرش آرای مشهد برود. شاگردان مرتضایی که هفته گذشته شکست بدی در مقابل دبیری تبریز را تجربه کردند، بار دیگر به تبریز آمده تا با دیگر نماینده این شهر دیدار کنند. مسی ها که با افزودن شمس به کادر فنی خود را تقویت کرده اند، در هفته گذشته تیم مدعی گیتی پسند را در اصفهان در هم کوبیدند تا به رده سوم رده بندی برسند. مسی ها در این بازی به دنبال سه امتیاز هستند تا با توجه به بازی تیم های اول و دوم، خود را به صدر جدول نزدیک کنند.
 
شهید منصوری قرچک – گیتی پسند اصفهان
در ورزشگاه هفتم تیر
قاسمعلی شهسواری-رضا ترابی-فرزین صالح-محمدرسول بازرگان- ناظر: علی کلبادی نژاد
 
در سه – چهار سال گذشته فوتسال ایران دیدار تیم های منصوری و گیتی پسند به عنوان حساس ترین دیدار لیگ شناخته می شود. دیداری که می توان به دربی فوتسال ایران تشبیهش کرد و قصه ها و ماجراهایی که بعد از نام این دو تیم به ذهن میرسد این بازی را بدون در نظر گرفتن جایگاه دو تیم حساس می کند. گیتی پسندی ها که هفته گذشته بدترین شکست تاریخ خود را مقابل مس تجربه کردند با تمام قوا مقابل تیم نصفه و نیمه منصوری قرار می گیرند که با رای کمیته استیناف با حضور تماشاگرانش به دنبال تکرار پیروزی در دیدار مقابل تیم اصفهانی است.
 
پایاسازه تبریز – شهروند ساری در ورزشگاه علو پزشکی
سعید عباسی-علی مرادیان-کمال بایزیدی-یوسف افضلی- ناظر: جواد فهیمی راد
 
تیم های پایاسازه و شهروند ساری فینال پایین جدولی ها را در هفته بیست و یکم در تبریز برگزار می کنند. شاگردان زارعی در تیم پایاسازه به خوبی از شرایط جدول و اهمیت این سه امتیاز رودررو مقابل نزدیک ترین رقیبشان برای بقا اطلاع دارند و برای کسب این سه امتیاز هم قسم شده اند. در طرف مقابل هم ابطحی و بازیکنان شهروند به دنبال کسب سه امتیاز بازی و فرار از اما و اگر های آینده تیم شهروند در لیگ شانزدهم می باشند. چه بسا شکست احتمالی شهروند در این دیدار آخرین حضور ابطحی بر نیمکت شهروند باشد.
 
ماهان تندیس قم – شهرداری ساوه در ورزشگاه شهید حیدریان
پژمان رضایی-محمد غفاری نژاد-حسن کشاورز-ولی صفارها- ناظر: عباس دهقانپور
 
یکی دیگر از دیدار های بسیار حساس هفته بیست و یکم را تیمهای ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه برگزار می کنند. تیم ماهان تندیس هنوز امیدهای اندکی به رسیدن به بالای جدول دارد که البته شرایط دور از انتظاری را طلب می کند. اما در طرف مقابل شاگردان خوراکچی در شهرداری ساوه به این بازی به عنوان یکی از شش فینال باقی مانده برای بقا نگاه می کنند و امیدوارند همچون دیدار دور رفت تیم قمی را با شکست مواجه کنند. دیدار رفت دو تیم اولین شکست قمی ها و آغاز سیاه روزی های ماهان تندیس در لیگ ۹۳ بود.
 
میثاق تهران – مقاومت البرز در ورزشگاه شهرداری منطقه ۱۱
وحید عرض پیما-جام تاج مهجور-امیر لامعی-مصطفی زینی- ناظر: عبدالکریم سیستانی
 
آخرین دیدار حساس هفته بیست و یکم را تیم های میثاق تهران و مقاومت کرج درورزشگاه منطقه یازده تهران برگزار می کنند. تیم میثاق که به نوعی ناآماده ترین و بحران زده ترین تیم لیگ در هفته های گذشته می باشد در این هفته می تواند با کسب امتیاز در خانه، از جمع فانوس به دستان خارج شده و اما و اگر های حول تیم را به فراموشی بسپارد. مقاومتی ها هم که دو پیروزی خوب را در هفته های گذشته کسب کرده اند با کسب سه امتیاز این دیدار می توانند تا حد زیادی از بقا آسوده خاطر شوند.
 
موسسه اعتباری فردوسی مشهد – دبیری تبریز در ورزشگاه کارگران
علی پورافشار-امید سهرابی-مرتضی جانبکلو-عبدالحسین شاهی- ناظر: نعمت کریمی
 
تنها دیدار آرام و بی استرس هفته بیست و یکم را تیم های دبیری تبریز و فردوسی مشهد برگزار می کنند. در حالی که اتفاقات عجیب و وحشتناکی در دیدار تیم های فردوسی و تاسیسات در مشهد رخ داد، هنوز رسیدگی خاصی به اتفاقات آن بازی انجام نشده و این تیم این هفته نیز با حضور تماشاگرانش میزبان تیم دبیری است . دبیری تبریز هم که هفته گذشته دیگر تیم مشهدی را شکست داده بود برای کسب امتیاز و بالا رفتن در جدول رده بندی به دنبال سه امتیاز بازی است. این دیدار در حالی برگزار می شود که عملا هیچ کدام از دو تیم نه مدعی قهرمانی هستند و نه از گزینه های اصلی سقوط به حساب می آیند.



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار