ابطحی:

با نظر مدیریت باشگاه بازی را ادامه ندادیم/ در این لحظات حساس به کورنومتر داور که هیچ به چشمان خود هم اعتماد نداریم

سید مهدی ابطحی اعلام کرد که نظر مدیریت باشگاه موجب ترک زمین از سوی شهروند شده است.

سیدمهدی ابطحی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص ترک زمین در دیدار مقابل شهرداری ساوه گفت: طبق قانون فدراسیون فوتبال ایران مصوب شده است که در صورت نبودن چهار آیتم بازی فوتسال برگزار نشود. شروع به موقع بازی، نیروهای انتظامی، پزشک و اسکوربورد. اما ناظر بازی در حالیکه وظیفه داشته این الزامات را بررسی کند. اما ناظر صبح بازی به اسکوربورد سر نزده و به مسئولان میزبان اعتماد کرده است. در حالی که همه میدانند سالن ساوه دو اسکوربورد دارد اما نمیدانم چرا نخواستند اسکوربورد کار کند.
 
داور بازی در این یک نیمه دو اشتباه فاحش به سود شهرداری ساوه داشت. کجای قانون داوری نوشته که وقتی داور بازی درون زمین بوده و با بازیکنان ما در مورد خطای صورت گرفته حرف می زند می توان حمله کرد.
 
وی افزود: در طول بازی بارها از داور زمان را پرسیدیم. بار اول گفت ۵ دقیقه مانده. بعد از ۱/۵ دقیقه بار دیگر پرسیدیم و باز هم گفت ۵ دقیقه مانده تا پایان بازی. این اتفاق در دقیقه آخر بازی هم تکرار شد و سه بار در فاصله زمانی پرسیدیم چقدر مانده و هر بار داور گفت ۱ دقیقه. وقتی از او دلیل این بی دقتی را جویا شدیم گفت دفعات قبلی حدودی گفته که یک دقیقه مانده است.
 
ابطحی در ادامه بیان داشت: بعد از پایان نیمه اول در رختکن مدیرعامل باشگاه گفت که به این صورت که ندانیم زمان چگونه می گذرد نمی توان به بازی ادامه داد و طبق قانون بازی را ادامه نمی دهیم. اول بازی هم به دلیل اصرار ناظر بازی به زمین رفتیم ولی در بین دو نیمه به مسئولان گفتیم که زمان دارید تا مشکل را برطرف کنید و در حالی که آنها تلاششان را انجام دادند، نتوانستند اسکوربورد را تنظیم کنند و در نهایت با تصمیم مدیریت باشگاه بازی را ادامه ندادیم.
 
داور بازی به ما می گفت که به او اعتماد کنیم و بازی را ادامه دهیم اما در این هفته ها و دقایق حساس لیگ به چشمان خود هم اعتماد نداریم. ضمن اینکه وقتی وقت بازی در یک زمانسنج دستی باشد ممکن است با یک اشتباه و زدن دکمه اشتباهی تمام تلاش یک تیم در یک فصل به فنا برود.درست است که پایاسازه و مقاومت هم به دنبال نتیجه این دیدار هستند اما متاسفانه ما نمی توانستیم به این بازی ادامه دهیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، ابطحی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار