سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرام محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک وجب از خاک میهنم را با دنیا عوض نمی‌کنم/وارد سیاست نمی‌شوم، زیر پرچم ایرانم

حال که والیبال در عرصه‌های مختلف بین‌المللی سری در سرها پیدا کرده است و مدعیان جهان مقابل تیم ملی ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند، نشر اخبار کذب و دروغ هم در این رشته جایگاه‌ خاص خود را پیدا کرده است.

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواندم که مرا متهم به انجام کارهای سیاسی و خلاف نظام کرده‌اند.

محمودی در ادامه گفت: در پی انتشار این شایعه برخی دوستانم با تماس‌های خود اعلام کردند که این یاوه گویی‌ها تا حدی بوده که نوشته‌اند من در زندان سیاسی هستم. واقعا نمی‌دانم نیت افراد از نشر این اکاذیب چیست؟

وی تصریح کرد: جالب تر اینکه وقتی این خبر را منتشر کردند که لیگ در حال برگزاری بود من در حال حاضر برای تیم شهرداری ارومیه هر هفته مسابقه می‌دهم و کمتر از یک هفته پیش همراه ملی‌پوشان دیگر رشته‌ها به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتیم. به نظر من این اخبار دروغ را شبکه‌های خبری خارج از کشور صرفا برای تبلیغ سایتشان‌ انجام داده‌اند.

عضو تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه افزود: من در خدمت تیم ملی ایران هستم و برای پرچم کشورم تلاش می‌کنم، جزو کسانی هستم که می‌گویم زیر پرچم ایرانم و تمامی اعتقاداتم سرجایش است. هیچ کس اجازه ندارد این تهمت را به من بزند، در هیچ شرایطی حاضر نیستم یک وجب از خاک ایران را با هیچ جای دنیا عوض کنم. همه می‌دانند تعصب من به کشورم خاص است و هیچ آدمی اجازه اهانت به آن را ندارد.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه یادآور شد: من یک ورزشکارم و وارد سیاست نمی‌شوم، در خصوص این موضوع هم زیاد پیگیری نکردم چون نمی‌خواستم به رسانه‌های کاذب و اخبار دروغ بها دهم و بزرگشان کنم تا آنها به اهداف سودجویانه خود دست پیدا کنند.

*تابع قوانین و مقررات ایران هستم

محمودی در خصوص ممنوعیت به اشتراک گذاشتن عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی از سوی فدراسیون اظهار داشت: هیچ کسی حق ورود به حریم خصوصی افراد را ندارد حتی من نمی‌توانم به حریم برادرم وارد شوم ولی در کشورمان یکسری قوانین داریم که باید از آنها تابعیت کنیم، من به شخصه اگر در این خانواده‌ام در این صفحات اجتماعی عکسی بگذارم حتماً با پوشش مناسب است، به نظرم فعالیت در این شبکه‌ها به  نوعی ارتباط ما را با هواداران و طرفداران نزدیک‌تر می‌کند ولی در کل ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و نباید عکس‌های مغایر با دین اسلام را به اشتراک گذاشت.

لازم به ذکر است چندی پیش رسانه‌های بیگانه در اخبار منتشره شده خود اعلام کرده بودند که شهرام محمودی و همسرش (سوگند خورشیدی) به انجام کارهای سیاسی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است اقدام کرده‌اند و اکنون مدتی است ناپدید شده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.