سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بهره برداری از ۱۴پروژه عمرانی در دهه فجر

فرماندار خرمدره از افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی، تولیدی و کشاورزی در ایام الله دهه فجر در شهرستان خرمدره خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، جمشید شیخی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر گفت: ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای افتتاح ۱۴ پروژه در خرمدره هزینه شده است.

وی در تشریح پروژه‌ها افزود: افتتاح مرغداری گوشتی و واحد گوساله پروری با اعتباری بالغ بر۱۵ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره، آزمایشگاه نانو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط آموزش و پرورش شهرستان خرمدره و همچنین برق شهرک صنعتی، افتتاح هنرستان، تامین برق ۱۲۴ واحدی فرهنگیان و افتتاح چند راه روستایی که در در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

شیخی تاکید کرد: شهرستان خرمدره ظرفیتهای بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف دارد که باید از این ظرفیتها برای توسعه همه جانبه این شهرستان استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه توسط دستگاههای اجرایی در شهرستان خرمدره برگزار می‌شود و این ایام باید پر شکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شود.

فرماندار شهرستات خرمدره خاطرنشان کرد: باید دهه فجر برای نسل امروز به خوبی بازگو شود تا آنها از رشادتها و آرمانهای ایثارگران و شهیدان بیشتر آشنا شده و راه آنها را ادامه بدهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.