سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه فدراسیون والیبال؛

بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای بی احترامی به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و هرگونه شوخی با ادیان الهی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه آمده است:
 
در طول همه روزهای گذشته، بسیاری از آنان که خود را پیشروی فرهنگ و تمدن انسانی معرفی می کنند و معتقدند آن ها پایه گذاران دموکراسی نوین هستند، بی ادبی را دستمایه ی حرکتی تازه قرار داده اند تا چهره ی پسندیده ی اسلام را به مردم جهان نشان ندهند.
 
این در شرایطی است که هم موسا و عیسا که سلام خداوند بر آن ها باد، آمدن آخرین رسول را وعده داده بودند و هم در قرآن عزیز آمده است: بگو ای اهل کتاب، بیایید بر سر سخنی که میان ما و شما یکسان است بایستیم که جز خدا را نپرستیم و چیزی را شریک او نگردانیم و برخی از ما، برخی دیگر را به جای خدا به خدایی نگیرد.
 
جامعه پر افتخار والیبال ایران که خود نماد و نماینده ای از جوانان جهان اسلام است و در میدانی از جنس ورزش، نجابت و قدرت مسلمانان را در آوردگاه های بزرگ به تماشا می گذارد، منکوب کردن و توهین به اسلام عزیزتر از جان را محکوم می کند و معتقد است توهین به هر دین آسمانی در هر جای جهان، توهین به ارزش های انسانی و حتا توهین به آدمیان است. چرا که معیارهای ارزش های انسانی برای همگان همان هاست که فطرت بشر می پسندد. راستگویی، احترام به همنوع و مضمون هایی از این دست یک تعریف دارند و همین می شود آن فطرت مشترک.

امروز جامعه والیبال نیز همپای همه مسلمانان در هر کجای جهان فریاد می زند:

سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی
عشق محمد بس است و آل محمد


امروز همه یکدل و یک صدا ترانه خوان دوستی پیامبر آخرین می شویم و می گوییم:

من عاشق مهربانی توام ای رحمت بی پایان!

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خوبان قزوین
۱۷:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
گر چه توهین به ساحت خوبان جرمی نابخشودنیست اما دشمنان به خاطر کوچک بودنشان به بزرگان توهین می کنند.