امیدواری اعضای تیم دوی صحرانوردی جوانان در رقابتهای آسیایی

اسدی: می‌توانیم زنگ تفریح نباشیم/ رستمی: مقام انفرادی کسب نمی‌کنیم

اعضای تیم دوی صحرانوردی جوانان ایران معتقدند ایران می‌تواند در بخش تیمی چشم به کسب عنوان آسیایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عطا اسدی صحرانورد تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران پس از عضویت در تی ملی اظهار کرد: خوشبختانه این اردو نسبت به اردوی‌های سابق از شرایط خوبی برخوردار است. مربیان با تجربه‌ای بر تمرینات ما نظارت دارند و نقاط ضعف و قوت را بررسی می‌کنند و با توجه به رکوردگیری که گذاشته شد شرایط بهتری داریم.


وی افزود: البته در رکورد گیری جوانان من فشار 100 در صد را وارد نکردم. قطع به یقین در مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا زمان بهتری را به ثبت خواهم رساند. البته باید اشاره کنم که رسیدن به مقام در بخش انفرادی در حال حاضر برای ما غیر ممکن است و تمرکز و تلاش ما دست یافتن به عنوان تیمی است که بتوانیم یکی از سه تیم برتر این مسابقات باشیم.

 

دونده جوان آذربایجان شرقی ادامه داد: افرادی که برای ترکیب اصلی انتخاب شده‌اند از بهترین‌ها هستند. شرایط دیگر دوستانم هم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مساعد است. البته رقبای جدی ما کشورهای بحرین، ژاپن و چین هستند. اما به عقیده من باز هم می‌توان در بخش تیمی به مقام رسید و زنگ تفریح نبود.

 

اسدی در پایان گفت: پیش از این دو میدان بین المللی را تجربه کرده‌ام و خیلی با شرایط مسابقات برون مرزی بیگانه نیستم. با اردویی که پشت سر خواهیم گذاشت شرایط برای حضور بهتر هم خواهد شد. ضمن اینکه مدت زمان این اردوی متمرکز نسبت به دفعات قبل بیشتر است.


شانس ایران برای کسب عنوان تیمی 

علی رستمی هم پس از عضویت در تیم ملی صحرانوردی جوانان ایران گفت: یکشنبه این هفته رکورد گیری از دوندگان حاضر در اردو زیر نظر مربیان برای شناخت ترکیب اصلی تیم جوانان برگزار شد. با توجه به رکوردهایی که به ثبت رسید مشخص شد که در این دوره از رقابتها قطعا مقام انفرادی نخواهیم داشت و در بهترین حالت به یک عنوان تیمی دست پیدا می‌کنیم.

 

وی افزود: پیش از این اردو هم تمریناتی را در شهر قزوین پیگیری می‌کردم اما به دلیل بیماری تمرینات منظمی نداشتم. در اردوی متمرکز بهترین نکته این است که می‌توان به شکل منظم و مستمر تمرینات را زیر نظر مربیان فدراسیون دنبال کرد و از امکانات تهران نیز بهره مند شد.

 

وی در پایان گفت: هنوز نمی‌دانم شکل جدید تمرینات ما بعد از رکوردگیری و ریزش برخی از دوندگان، به چه شکل خواهد بود. همه چیز به نظر مربیان بستگی دارد. قطع به یقیین در دور جدید تمرینات تغییراتی خواهیم داشت. البته مربیان خوب و با تجربه ای داریم که ما را برای حضور در این میدان مهم آسیای هدایت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ 

 


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار