در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال که امروز پس از دو سال واندی از آخرین مجمع تشکیل شده در محل آکادمی ملی و المپیک برگزار شد موارد مالی فدراسیون هم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این مجمع نصراله سجادی پس از بیان صحبت‌های اولیه اعلام کرد که در سال 91.92 گزارش ذیحساب نقص دارد این ترازنامه نیست بلکه صورت مالی است چون تا به حال مجامع عمومی به موقع انجام نشده است ما اولتیماتوم دادیم تا فدراسیون‌ها حداکثر تا 20 اسفند ماه مجامع عمومی خود را برگزار کنند اولویت را هم به فدراسیون والیبال دادیم.
 
وی خاطر نشان کرد: گزارش مالی سال 91-92 ارائه شده به عنوان تراز نمی‌شود دید چون نقص زیادی دارد و درآن  وضعیت موجودی حساب‌های فدراسیون‌ درج نشده است دارایی‌ها ثابت، بدیهی‌ها باید مشخص شود به طور کلی این شکل تراز نامه نیست.
 
ترازنامه باید به مجامع فدراسیون هم برسد و باید بند 3 تا 7 تصویب شود باید این گزارش اصلاح شود این ایراد به خزانه دار فدراسیون است و هیچ کس دیگری در فدراسیون بر نمی‌گردد .
 
در ادامه مهدی اسلامی مسئول ذیحساب فدراسیون والیبال در پاسخ به صبحبت‌های سجادی گفت: من گزارش حسابرسی‌ سال 91 را تقدیم کردم این خلاصه ترازنامه‌ و ریز دریافتی‌ها و پرداختی‌ها بود چون اصل آن را در 50 صفحه تنظیم و به دفتر شما ارسال کردم.
 
سجادی در پاسخ به صحبت‌های اسلامی یاد آور شد: من با تراز نامه غریبه نیستم حداقل 28 سال که در کمیته ترازنامه درآوردم اما این چیزی که ارائه کردیم باید در دو یا سه بند با امضای مجاز مسئولان فدراسیون باشد ولی اسم چیزی که شما آوردید ترازنامه نیست بلکه یک صورت مالی است که خوب است ولی باز هم می‌گویم تراز نامه نیست اعضای مجمع می‌توانند به من یا داور زنی برای بررسی تراز نامه اختیار دهند.
 
در نهایت ذیحساب قبول کرد تا تراز نامه را اصلاح کنند.

*دستگیر شدگان از مسئولان بلند پایه وزارت نیستند/رضا زاده باید از شورای شهر استعفا دهد

نصراله سجاد در پایان بخش اول مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال گفت: دستگیر شدگان از اشخاص بلند پایه وزارت ورزش و جوانان نیستند.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: مشکل مالی به وجود آمده در وزارت ورزش ربطی به مسئولان پایه اول وزارت خانه ندارد، این مساله ارتباطی به "سیاسی" مدیر عامل پرسپولیس ندارد.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: به طور قطع شرایط را برای برگزاری این انتخاب فراهم می‌کنیم و "حسین رضا زاده"‌ باید تک شغله شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار