سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجللی: نبود برنامه‌ریزی در فدراسیون قایقرانی موج می‌زند

قهرمانی رشته کانو کانادایی قایقرانی گفت: برنامه‌ریزی در فدراسیون قایقرانی موج می‌زند و ورزشکاران را سر درگم کرده است.

عادل مجللی در گفتگو خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فردا تست انتخابی برای اردوی برون مرزی به کشور پرتغال را گذاشته‌اند و من هم از مدال آوران این رشته هستیم فردا باید در تست مسافت 2 هزار متری تست انتخابی بدهم.

وی در مورد اهدافش افزود: در حال حاضر با این برنامه‌هایی که فدراسیون پیاده می‌کند هیچ چیز مشخص نیست و کارهاشون اصلا روی برنامه درست نیست و به هر فردی که از ورزش کمی تخصص دارد این مسائل را مطرح کنید بی‌برنامگی و حاشیه درست کردنهای فدراسیون را تایید می‌کند.

مجللی در ادامه خاطر نشان کرد: من خوشحال می‌شوم که ورزشکاران دیگر به اردوی برون مرزی بروند و چیزی هم یاد بگیرند چون من خیلی اذیت شدم و مدام توی گوش ورزشکار زمزمه می‌کنند که در تاریخ مشخص شده تست‌گیری انتخابی است و ما خودمان را برای آن زمان آماده می‌کنیم و لغو می‌شود و دوباره برنامه دیگری می‌چیند و حاشیه‌ برای ورزشکار زیاد درست می‌کنند.

قهرمان رشته کانو کانادایی قایقرانی در ادامه اظهار داشت: از قبل بازیهای ازبکستان برنامه‌های اجرای فدراسیون به همین نحو است در صورتی که برنامه‌های ورزشی یک ورزشکار سرعتی با ورزشکار استقامتی تفاوت فاحشی دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: برنامه من که ورزشکار استقامتی هستم روزی 6 بار وزنه‌ زدن است و برای تست گیری حداقل از 2 ماه قبل باید تمرین کنم نه اینکه ناگهانی تصمیم اتخاذ شود که خودتان را برای تست 2 هزار متری آماده کنید.

مجللی در ادامه خاطر نشان کرد: الان به دنبال مکانی هستم که بی‌سروصدا بتوانیم به ورزش بپردازم و در محیطی به دور از حاشیه باشم چون از حاشیه‌سازیها خسته شدم و اعصابم به هم ریخته است از تصمیمات ناگهانی فدراسیون که هر روز یک شکل متفاوت به خود می گیرد خسته‌ شده ام.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من از تست انتخابی واهمه‌ای ندارم ولی هر چیزی باید از قبل تعیین شده باشد تا بتوان با برنامه پیش رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجللی ، قایقرانی ، کانو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.