مربی تیم ملی کانو کانادایی قایقرانی گفت: فقط 2 نفر از ورزشکاران به اردوی تدارکاتی برون مرزی پرتغال خواهند رفت.

الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اردوی تدارکاتی داخلی تیم کانو کادانی آغاز شده ولی امروز ورزشکاران تمرین را شروع کردند که 6 نفر از ورزشکاران از جمله پژمان دیو سالاری، عادل مجللی، شاهد ناصری، علی اجاقی و سید کیا اسکندری و غیره اردوی داخلی آغاز شد.

وی افزود: این ورزشکاران برای سهمیه المپیک با هم به رقابت می‌پردازند ولی برای اردوی تدارکاتی برون مرزی پرتغال فقط 2 نفر از ورزشکاران به اردوی زمستانی پرتغال اعزام خواهند شد، ورزشکار عادل مجللی برای 1000 نفر و نفر دوم یا علی اجاقی و یا شاهد ناصری هستند که یکی از این دو انتخاب خواهند شد.

اقلیمی در ادامه اظهار داشت: که البته اگر 3 نفر دراین اردوی تدارکاتی برون مرزی شرکت کنند خیلی بهتر می‌شد.

مربی تیم ملی کانو کانادایی قایقرانی در ادامه به تمرینات ورزشکاران اشاره کرد و گفت: ما نسبت به پارسال تمرینات خوبی در مسافت بلند داشتیم و امسال نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشتیم و در آسیا به عنوان یک تیم خوب روی ایران حساب باز می‌کنند.

وی درادامه تصریح کرد: البته ما با رقبایی در آسیا باید رقابت کنیم که با تیم‌های قزاقستان، ژاپن و چین که خیلی قوی هستند به رقابت پرداخته‌اند بنابراین کارمان خیلی است ولی تیم خیلی خوبی هم داریم.

اقلیمی در خصوص ورزشکارانی که به کمپ پرتغال برده نخواهد شد گفت: ورزشکارانی که در ایران می‌مانند یا در تیم پایگاه تهران با آنها تمرین خواهند شو و یا به دزفول می‌روند و به ادامه تمرینات خود خواند پرداخت.

مربی تیم ملی کانو کانادایی قایقرانی در ادامه برای کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: برای کسب سهمیه المپیک هزار متر و تک نفره و دویست متر تک نفره را فقط تقویت خواهیم کرد البته 2 نفره را رها نمی‌کنیم ولی شانس کمتری داریم که بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 5 بهمن عازم اردوی برون مرزی تدارکاتی به کمپ پرتغال خواهیم بود البته مقرر بود که به لهستان هم برویم ولی به دلیل برودت هوا این کار امکانپذیر نبود.

اقلیمی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از عید تست‌گیری برای کاپ‌های بعد از عید و رکورد گیری خواهیم داشت که بین 6 نفر که در پایگاه حضور دارند و افرادی که مدعی هستند تست گیری صورت خواهد گرفت.

اقلیمی در ادامه خاطر نشان کرد: این ورزشکاران از استانهای تهران، کرمانشاه، گلستان و مازندران و کردستان شرکت کرده‌اند و امیدورام که به نتایج خوبی دست پیدا کنیم زیرا تیم ما در بازی‌های آسیایی یک تیم شناخته شده و خوب شناخته شده است.

مربی تیم ملی کانو کانادایی قایقرانی در ادامه اظهار داشت: در دوره‌ های قبلی عادل مجللی و شاهد ناصری از ورزشکاران مدال آور ما بودند که امیدواریم برای مسابقات آسیایی و مسابقات المپیک بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: البته در مسابقات قبلی یکی از دلایل شکست ما این بود که اگر در یک بازی شکست می‌خوردیم ورزشکاران چون جوان بودند روحیه‌ی خود را از دست می‌دادند و در بازی‌های بعدی به همین نحو پیش می‌رفت ولی امیدوارم که ورزشکاران با روحیه مستعد و کوشا خود را آماده رویارویی با رقبا کرده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار