سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفته های ملی پوشان پس از برد مقابل قطر در بازیهای جام ملت های آسیا2015

آزمون: خوشحالم که هواداران همه شاد شدند/قوچان نژاد:تبریک می گویم صعود ایران را به یک چهارم نیمه نهایی

ملی پوشان فوتبال ایران از برد مقابل قطر و قطعی شدن صعود به یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران برخی ملی پوشان فوتبال ایران از برد مقابل قطر  و قطعی شدن صعود به یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفتند.

سردار آزمون زننده تک گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر گفت: خوشحالم تیم ملی با گل 3 امتیازی من به پیروزی رسید و توانستم شادی‌ام را با تماشاگران ایرانی تقسیم کنم. قطر تیم سختکوشی بود اما ما بازی خوبی را انجام دادیم.

آزمون بازی سوم تیم ملی مقابل امارات را سخت توصیف کرد و گفت: امیدوارم با شکست امارات بتوانیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در خصوص پیروزی مقابل قطر و حضور تماشاگران در ورزشگاه تصریح کرد: از حضور تماشاگران خیلی خوشحال شدم و از اینکه توانستم خوشحالی خود را با آنها تقسیم کنم شادمانم. از حضور هواداران هم تشکر می‌کنم و حضور آنها باعث می‌شود تا وظیفه ما سنگین‌تر شود. 

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: خوشحالم توانستم بازهم موجب شادی دل هواداران شوم و همه را در شادی خود شریک کنم.

وی ادامه داد: از حضور تماشاگران خیلی خوشحال شدم . آنها تمام مدت تیم ملی را تشویق می کردند و این باعث دلگرمی و سربلندی همه ما شد.

وی  اظهار داشت: فکر می‌کنم به بازی بعدی مقابل امارات برسم.در طول بازی احساس درد در عضله داشتم ولی می خواستم تمام 90 دقیقه در بازی باشم.فردا چکاپ می شوم امیدوارم مشکل مهمی نباشد.

رضا قوچان‌نژاد در خصوص پیروزی ایران مقابل قطر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستیم این برد را به دست آوریم. بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: از هم‌اکنون باید به فکر بازی با امارات باشیم و خود را برای مقابله با این تیم برای دوشنبه آماده کنیم. تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم و در ادامه راه وضعیت‌مان هموار‌تر کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931025000107#sthash.PjoaXQnK.dpuf

قوچان‌نژاد: خوشحالیم در این مرحله صعودمان قطعی شد

رضا قوچان‌نژاد در خصوص پیروزی ایران مقابل قطر اظهار داشت: برد سختی بود و برای به به دست آوردنش حاضر به انجام هرکار سختی بودیم. این سه امتیاز هدیه به ملت ایران است.

وی ادامه داد: در مصاف با امارات سعی داریم و تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم .

وی گفت:بازی دوشنبه هم برای ما مهم است.برای تیم سخت کوشی مثل ایران هر بازی حکم فینال را دارد و همه بازی ها مهم هستند.

دژاگه:این پیروزی برای ما و همچنین تماشاگران خیلی مهم بود

وی گفت: بازی سختی بود اما خداراشکر که پیروز شدیم و 3 امتیاز را گرفتیم.این خیلی خوب است ایران بدون خوردن گل در دو بازی پیروز شده است.

وی ادامه داد:به قهرمانی امیدوار شده‌ایم البته می‌خواهیم ابتدا در گروهمان اول شویم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که تیم برده است و از اینکه این همه به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند، خوشحالیم، باید ببینیم در بازی‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره فضای ورزشگاه گفت: فضای ورزشگاه مانند تهران بود. حمایت تماشاگران باعث شد فکر کنیم که در تهران بازی می کنیم.

دژاگه درباره بازی برابر امارات گفت: این دیدار یک فینال کوچک است و باید ببریم و نشان  دهیم که می خواهیم در این تورنمنت موفق باشیم.

اشکان دژاگه پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: این دیدار خیلی سخت بود و قطر تیم خوبی داشت. ما سه امتیاز بازی را می‌خواستیم که به آن نیز رسیدیم.

وی افزود: خوشحالم که تیم ما برده و از حضور ایرانی‌ها نیز خوشحال هستم.

بازیکن تیم ملی کشورمان با اشاره به دیدار مقابل امارات گفت: بازی سختی برابر امارات داریم و باید مقابل این تیم با قدرت به میدان برویم تا تیم اول گروه شویم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران : اکنون نمی‌توان در مورد قهرمانی حرف زد

سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل قطر به نکاتی اشاره کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌دانستیم چقدر این بازی مشکل است و خودمان را برای آن آماده کرده بودیم، خدارا شکر می‌کنیم که پیروز شدیم و با 6 امتیاز صعودمان را قطعی کردیم.

وی در مورد بازی با امارات گفت: این بازی خیلی سخت است، امارات دو برد داشته، ما هم خودمان را برای این بازی آماده می‌کنیم و می‌خواهیم سرگروه شویم.

هافبک تیم ملی ایران: تیم ملی ایران در استرالیا با حضور هواردانش احساس تنهایی نکرد

مدافع تیم ملی در مورد اینکه قهرمانی تیم ملی در این مسابقات قابل دسترس است، گفت: از هم‌اکنون نمی‌توان در مورد قهرمانی حرف زد، فشردگی بازی‌ها کار را سخت کرده است اما امروز مقابل قطر خوب بازی کردیم.

آندرانیک تیموریان پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر و صعود به مرحله دوم جام ملت‌های آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی را برابر قطر داشتیم و این موضوع را می‌‎دانستیم. این بازی برای‌مان سخت‌تر از دیدار با بحرین بود ولی خوشبختانه توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت تماشاگران ایرانی، هیچ احساس تنهایی در استرالیا نکردیم و تا آنجایی که می‌توانیم تلاش می‌کنیم تا باعث خوشحالی آنها شویم.

برچسب ها: جام ، ملتهای ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.