استاندار کرمان گفت: زمینه انتخاب کرمان برای میزبانی جام فوتبال ملت های آسیا را فراهم می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، علیرضا رزم حسینی در نشست با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره معرفی کرمان در زمینه های مختلف ورزشی، گردشگری و اجتماعی افزود: فوتبال یک ورزش اجتماعیست که بسیار مورد اقبال جوانان است.

وی با بیان اینکه مردم کرمان از میزبانی جام ملت های آسیا بسیار استقبال می کنند، خاطرنشان کرد: خوشحالیم دولت تدبیر و امید فصل جدیدی برای ارتباط با دنیا بوجود آورده است که میزبانی جام ملت های آسیا یکی از همین موارد است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه مجموعه مدیران کرمانی برای برگزاری هرچه با شکوه تر جام ملت های آسیا در کرمان حمایت خود را اعلام کرده اند، تصریح کرد: چنانچه مسابقات در کرمان برگزار شود ، علاوه بر استقبال مردم در ورزشگاه ها ، می توان از جاذبه های گردشگری بی نظیر استان کرمان نیز بازدید کرد.

وی تاکید کرد: زمینه انتخاب کرمان برای میزبانی جام فوتبال ملت های آسیا را فراهم می کنیم که امکانات خوبی برای تحقق این میزبانی در کرمان وجود دارد.

در این جلسه بهروان ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور نیز با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال کشور به تأسی از خواست مردم، درخواست میزبانی جام ملت های آسیا را در سال 2019 داده است، گفت: اگر موفق شویم میزبانی این مسابقات را بگیریم تحول بزرگی در کشور در ابعاد اجتماعی و اقتصادی اتفاق می افتد.

وی افزود: میزبانی جام ملت های آسیا عزم ملی را می طلبد و فرصتی نیکو برای مردم غیور استان کرمان است.

بهروان از مردم کرمان به دلیل میزبانی شایسته مسابقات گذشته فوتبال در بُعد ملی و بین المللی قدردانی کرد.

برچسب ها: میزبانی ، کرمان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.