سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان:

آمد و رفت دولت‌ها خللی در روند طرح ایجاد نخواهد کرد

دکتر امیرحسین‌ ضیایی، گفت: ضمانت اجرای طرح تحول نظام سلامت دولت‌های آینده، منابع مالی است که در صورت پایدار شدن این منابع، دولت‌های آینده هم ملزم به اجرای این طرح خواهند بود.

دکتر امیر‌حسین‌ضیایی، معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت به ۳ بازه زمانی تقسیم‌بندی می‌شود. یکی برنامه‌های کوتاه مدت که بازه زمانی‌اش ۶ ماه تا یک سال است. برنامه‌های میان مدت که تقریباً تا پایان این دولت بطول می‌انجامد و دیگری دراز مدت که در سالهای آینده بیشتر در مورد آموزش پزشکی، اهداف دراز مدت مطرح است. 

وی افزود: مسیر طرح تحول یک مسیر مشخص است و طوری برنامه‌ریزی شده تا دولت‌های آینده هم این مسیر تکاملی در حوزه بهداشت و درمان در کشور را طی کنند. 

معاون آموزشی ادامه داد: همانطور که از کارهای خوب و مثبت دولت‌های قبل پیروی می‌کنیم، امید است دولت‌های آینده هم این طرح را که بسیار مفید، بخصوص برای اقشار ضعیف جامعه است، حمایت کنند. 

دکتر‌ ضیایی، گفت: همچنین وزارت بهداشت تلاش می‌کند منابع مالی پایداری برای طرح تحول در نظر بگیرد که هر سال میزانش ثابت بوده و رفت آمد دولت‌ها تأثیری در روند پیشرفت طرح تحول ایجاد نکند ولی این نکته هم قابل تأمل است که آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. 




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.