سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری خطاب به دولت:

دولت در برداشت 4.1 میلیاردی از صندوق توسعه ملی به جای مجادله، اعتراف می‌کرد + صوت

نماینده مردم تهران گفت: بهتر بود دولت در مسئله برداشت 4.1 میلیارد از صندوق توسعه ملی به جای مجادله با مجلس و ایجاد تنش در کشور صداقت به خرج می‌داد و به اشتباه بانک مرکزی و سپس تلاش برای جبران آن اعتراف و سپس عذرخواهی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی مطهری نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات و اسلامشهر در بخشی از نطق میان دستور خود مواردی را به دولت و وزاری کابینه تذکر داد.

وی خطاب به دولت اظهار داشت: تذکراتی به دولت دارم، بهتر بود دولت در مسئله برداشت 4.1 میلیارد از صندوق توسعه ملی به جای مجادله با مجلس و ایجاد تنش در کشور صداقت به خرج می‌داد و به اشتباه بانک مرکزی و سپس تلاش برای جبران آن اعتراف و سپس عذرخواهی می‌کرد؛ از این دولت انتظار داریم روش‌های دولت گذشته را تکرار نکند.   
 
مطهری بیان داشت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم مسئله صدور مجوز پرواز هواپیماهای شرکت صهیونیستی اوکراین اینترنشنال بر فراز ایران را که مورد تحریم کشورهای عربی است، بررسی و نتیجه را به اطلاع ملت ایران برساند.   
 
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: چندین ماه است که معاون سیاسی وزیر کشور اعلام نشده است این امر کفایت وزیر  کشور را زیر سوال برده است لذا لازم است در اسرع وقت یک فرد فراجناحی برای این سمت معرفی شود.   
 
وی افزود: سال گذشته وزیر کشور به خاطر جدی نگرفتن مسئله عفاف و حجاب از مجلس کارت زرد گرفت و به او هشدار داده شد که از رسمیت یافتن لباسی به نام ساپورت در کشور جلوگیری کند این امر را به شوخی برگزار کرد و امروز شاهد رواج آن هستیم بدیهی است مجلس همچنان این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

برای دانلود فایل صوتی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.