سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فالکائو قصد بازگشت به فرانسه را ندارد

رادامل فالکائو بازیکن قرضی منچستریونایتد امیدوار به ادامه همکاری با این تیم است، در غیر این صورت ترجیح می‌دهد به لیگ فوتبالی جذاب‌تر از لیگ دسته یک فرانسه منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، هنوز 6 ماه از مهلت نهایی قرارداد قرضیرادامل فالکائو با منچستریونایتد باقی مانده است و مهاجم کلمبیایی امید زیادی به قطعی شدن این قرارداد در تابستان آینده دارد.  
 
فالکائو 29 ساله از تیم موناکو به طور قرضی راهی اولدترافورد شد، اگر لوئیس تن خال سرمربی شیاطین سرخ از عملکرد وی رضایت داشته باشد فالکائو با قراردادی به ارزش 66 میلیون دلار در اولدترافورد ماندگار می‌شود.  
 
فالکائو در مورد آینده کاری خود گفت: از بدو ورود در یونایتد مورد استقبال هم تیمی‌هایم قرار گرفتم آنان از من حمایت کرده و هر چه نیاز داشتم در اختیارم قرار دادند دوست دارم در منچستریونایتد بمانم و به فوتبال حرفه‌ایم ادامه دهم اما حتی اگر این طور نشد ترجیح می‌دهم به لیگ فوتبالی منتقل شوم که از لگ دسته اول فرانسه جذاب‌تر باشد.

باید قبول کنیم لیگ برتر انگلیس به مراتب از لیگ فوتبال فرانسه جذاب‌تر است مدافعان قوی تر و جاه طلب‌تر هستند، هر کسی در پست خود یک حرفه‌ای به تمام معنا است، همین مسائل فوتبال باشگاهی انگلیس را پرهیجان و جالش‌برانگیز کرده است.

انتهای پیام /
 
برچسب ها: فالکائو ، منچستر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.