بستن بازوبند کاپیتانی هم نمی‌تواند حضور ثابت وین رونی در همه دیدارهای یونایتد را تضمین کند و سرمربی هیچ قولی دراین زمینه به او نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، لوئیس فن خال سرمربی تیم یونایتد بار دیگر تطبیق‌پذیری بالای وین رونی در پست‌های مختلف را مورد تمجید قرار داد اما از سوی دیگر گفت حتی رونی هم جایگاه همیشگی در این تیم نداشته و با توجه به شرایط می‌تواند نیمکت نشین شود.

وین رونی از جمله بازیکنان خوش شانس یونایتد بود که با آمدن لوئیس فن خال به یونایتد علاوه بر بستن بازوبند کاپیتانی بر دست توانست فصل بسیار درخشانی را هم پشت سر بگذارد. ملی پوش انگلیسی اغلب در میانه زمین وظیفه پاس دهی به مهاجمان نوک حمله شامل روبین فن پرسی و رادامل فالکائو را دارد. اما با توجه به مصدومیت فالکائو سرمربی شیاطین سرخ از او خواست جلوتر آمده و استعداد خود در گلزنی را به نمایش بگذارد.

با این وجود فن خال در مورد حضور رونی در تمامی بازیها گفت:‌این موضوع به چگونگی توازن درتیم بستگی دارد. برای رسیدن به این تعادل و توازن حتی رونی را هم نیمکت نشین می‌کنم، زیرا امیدوارم بهترین ترکیب را در هر بازی انتخاب کرده و شرایط پیروزی تیم را فراهم کنم.

فن خال در ادامه افزود: استفاده از رونی در تمامی بازی‌ها ارتباط مستقیمی به وضعیت مهاجمان دارد، از همچنین یک مهاجم تمام عیار است و می‌توانم درپست‌های مختلف از رونی استفاده کنم. معمولاً کمتر بازیکنی دارای چنین ویژگی و قابلیتی است. من فرصت خوبی در اختیار داشتم تا بازیکنان را بهتر بشناسم، دوست دارم؛ با بازیکنان جوان کار کنم، این موضوع من را هم جوان نگه‌می‌دارد.

والدز با شیاطین سرخ به توافق رسید

حضور مداوم در تمرینات شیاطین سرخ سرانجام نتیجه داد و ویکتور والدز دروازه‌بان سابق بارسلونا توانست در مورد عقد قرار داد با سران یونایتد به توافق دست یابد.

والدس ماه مارس گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده و به همکاری خود با بارسلونا خاتمه داد. او در آن زمان با موناکو پیش قرار داد امضاء کرده بود اما موضوع مصدومیت موجب شد باشگاه فرانسوی دیگر تمایلی به انتقال والدس نداشته باشد.

او از ماه اکتبر به اولدترافورد آمد تا همراه دیگر بازیکنان یونایتد به تمرین بپردازد و خود را در شرایط آمادگی جسمانی نگه‌دارد. حالا او و مسئولان منچستر یونایتد بر سر امضاء یک قرار داد یک‌ونیم ساله به توافق رسیدند و او می‌تواند تا ژوئن 2016 نزد شیاطین سرخ بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار