ژیرود: از هم گروه شدن با موناکو خوشحال نباشید

با وجود آنکه هواداران آرسنال از اینکه در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان با موناکو روبرو می‌شوند بسیار خوشحال هستند اما اولیور ژیرود نسبت به دردسرساز شدن حریف فرانسوی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس با توجه به آنکه تیم موناکو در رقابتهای لیگ دسته یک فرانسه نتوانسته عملکرد چندان رضایت بخشی از خود به نمایش بگذارد وقتی در مرحله یک هشتم پایانی به عنوان رقیب آرسنال انتخاب شد.

همه هواداران توپچی‌ها را حتی کشیدند زیرا از هم اکنون فکر می‌کنند شکست دادن موناکو صعود آنان به مرحله بعد حتمی است.

اولیور ژیرود مهاجم فرانسوی آرسنال هشدار داد نباید موناکو را دست‌کم گرفت از زمانیکه به آرسنال آمدم همواره در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان با تیمهای صاحب‌نام به عنوان نمونه 2 مرتبه با بایرن مونیخ رو در رو شدیم. اما تصور نمی کنم حالا با قرار گرفتن مقابل موناکو بسیار خوش شانس بوده‌ایم آنان دارای تیم جوان همراه با بازیکنان خوب هستند هر چند تجربه زیادی در رقابتهای لیگ قهرمانان ندارند اما پس از بازی است که می‌توانیم قرعه آسانی داشته‌ایم یا نه.

موناکو بامربیگری لئوناردو ژاردیم به یک تیم غیر قابل حدس تبدیل شده آنان بودند که رادامل فالکائو را پرورش داده و راهی یونایتد کردند موناکو در پرورش بازیکنان با استعداد مهارت زیادی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار