سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرگزاری فرانسه؛

فوتبال ایران برتری کامل نسبت به بحرین دارد

در جدیدترین‌ گزارش خبرگزاری‌ فرانسه از تیم فوتبال ایران به عنوان تیمی که برتری کامل نسبت به بحرین دارد یاد شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، در گزارشی که سایت AFC راجع به بازی امروز تیم فوتبال ایران مقابل بحرین منتشر کرده  آمده است: ایران به دنبال پایان دادن 40 سال آرزوی رسیدن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا است نخستین بازی ایران در شانزدهمین دوره از برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها امروز مقابل تیم فوتبال بحرین و در شهر ملبورن انجام می‌شود نگاهی به آمار هر دو تیم نشان می‌دهد فوتبال ایران برتری کامل نسبت به فوتبال بحرین دارد.

در ادامه گزارش می‌خوانیم: ایران به مربیگری‌ کارلوس کی‌روش برترین تیم آسیایی است اما جایگاه فوتبال بحرین در رتبه‌بندی فیفا 59 پله پایین‌تر از ایران می‌باشد.

فوتبال ایران دارای افتخارات متعددی در آسیا است، آنان طی بازیهای جام ملت‌ها در مجموع 112 گل به ثمر رسانده‌اند، علی دایی اسطوره فوتبال ایران رکورد‌دار بیشترین گل زده تاریخ این بازی‌ها با 14 گل زده است.

ایران در دیدار سال 1976 مقابل یمن جنوبی با نتیجه‌ی 8 بر صفر به پیروزی رسید که هنوز پرگل‌ترین بازی 16 دوره برگزاری جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.

تیم فوتبال ایران تاکنون 3 مرتبه قهرمان بازیهای جام ملت‌ها شده اما از سال 2004 تاکنون که به مرحله‌ی نیمه نهایی صعود کرد دیگر به عنوان قابل توجهی دست نیافت.

اما کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم‌های رئال مادرید و منچستر یونایتد امید زیادی به قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها دارد و در این رابطه گفت: ما کاملاً آماده مبارزه هستیم و تمام بازیکنان به قهرمانی فکر می‌کنند.

تیم ایران مقابل بحرین همانند بازی فینال به میدان می‌‌رود، ما خواستار پیروزی در تمامی مسابقات هستیم.

به تحلیل سایت خبرگزاری فرانسه، ایران در بازی امروز از شانس بالایی برای از پیش رو برداشتن تیم فوتبال بحرین برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، ملتها ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.