سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر امور خارجه قبرس در دیدار با ولایتی:

نقش ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر است

وزیر امور خارجه قبرس گفت: تمامی گروه‌های سوری باید در گفتگوهای مرتبط با صلح کشور حضور داشته باشند و نقش ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر و مهم است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "ایوانیس کاسولیدیس" وزیر امور خارجه قبرس در دیدار با "علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور قبرس در سال 2002 وارد اتحادیه اروپا شد و با ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم منطقه روابط بسیاری خوبی دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به مسائل منطقه در لبنان، عراق، غزه و سوریه، افزود: ناآرامی‌هایی که در این کشورها توسط گروه‌های تروریستی به ویژه داعش ایجاد شده را محکوم می‌کنیم و از هرگونه تصمیمی برای مبارزه با گروه‌های تروریست به ویژه داعش حمایت می‌کنیم.
 
وزیر امور خارجه قبرس تصریح کرد: ما از مقابله ایران با تروریسم حمایت می‌کنیم و بر راه‌حل‌های مصالحت‌آمیز بدون دخالت گروه‌های تروریستی بر اساس خواست ملت برای ثبات در این مناطق تأکید می‌کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تمام گروه‌های سوری در گفتگوهای مرتبط با صلح این کشور حضور داشته باشند و نقش جمهوری اسلامی ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر و مهم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قبرس ، ولایتی ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.