رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حمایت از گروه‌های تروریستی موجب ایجاد تهدید برای تمامی جهان شده و اتفاقات اخیر فرانسه تأییدی بر این موضوع است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با "ایوانی کاسولیدیس" وزیر امور خارجه قبرس پیرامون نگرانی‌های کشور قبرس در مورد مسائل منطقه گفت: ایران تمامی تلاشش را می‌کند که منطقه به ثبات برسد و صلح و امنیت در کشورهای منطقه به ویژه عراق و سوریه برقرار شود.
 
وی در ادامه افزود: در رابطه با بحران سوریه باید نظر تمامی طرفین سوری مدنظر قرار گیرد. حمایت از گروه‌های تروریستی موجب ایجاد تهدید برای تمامی جهان شده و اتفاقات اخیر فرانسه تأییدی بر این موضوع می‌باشد.
 
ولایتی در رابطه با حملات تروریستی صورت گرفته در فرانسه تصریح کرد: ما به کشورهای غربی در مورد این موضوع هشدار داده بودیم در واقع توسط کشورهای مختلف غربی تروریست‌ها آموزش دیده و وارد سوریه و عراق می‌شوند با این هدف که با زور اسلحه و تخریب زیرساخت‌ها به اصطلاح دموکراسی را در این کشورها برقرار کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اما باید گفت دموکراسی با حملات تروریستی به اجرا درنخواهد آمد و این امر و حمایت از تروریست می‌تواند تهدیدی برای تمامی جهان باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، قبرس ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار