سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زیرساخت‌های "استانی‌شدن انتخابات مجلس" باید فراهم شود

رئیس کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس تصریح کرد: بررسی طرح «استانی‌شدن انتخابات مجلس» تا یک ماه و نیم دیگر به پایان خواهد رسید و از طریق کمیسیون شوراها در نوبت دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به آخرین وضعیت طرح «استانی شدن انتخابات مجلس» اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت‌های استانی شدن انتخابات مجلس مهیا شود.

وی افزود: کمیته‌ای به منظور بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تشکیل شده و ریاست آن را برعهده دارم.

رئیس کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس تصریح کرد: این کمیته از نهادهای درگیر مسائل حوزه انتخابیه و مرکز پژوهش‌های مجلس دعوت کرده است تا نظرات خود را به این کمیته اعلام کنند.

کولیوند خاطر نشان کرد: بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس تا یک ماه و نیم دیگر به پایان خواهد رسید و از طریق کمیسیون شوراها در نوبت دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی 9 آذرماه روز یکشنبه پارلمان درخواست یک فوریت طرح استانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کردند.
 
وکلای ملت بعد از بحث و تبادل نظر با 133 رأی موافق، 64 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع یک فوریت طرح استانی شدن انتخابات مجلس را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.