سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیم فصل دوم جام ملی بسکتبال؛

نفت انتقام دور رفت را از گرگان گرفت/ تهرانی ها نیم فصل دوم را با برد شروع کردند

نیم فصل دوم سوپرلیگ بسکتبال (جام ملی) با برد تیم های تهرانی، هفت الماس قزوین و نفت آبادان پی گیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نیم فصل دوم سوپرلیگ بسکتبال عصر امروز 24 آذر با چهار بازی آغاز شد و هر چهار تیم میزبان، بازی را به حریفان خود واگذار کردند. در پایان هفته هیچ تغییری هم در جدول رده بندی ایجاد نشد.

دومین برد پیاپی هفت الماس مقابل پمینا

تیم هفت الماس قزوین که در بازی معوقه نیم فصل اول موفق به شکست پمینا شده بود در بازی برگشت هم برد خود را این بار در سالن حریف با نتیجه 85 بر 76 تکرار کرد.

بازی که به خاطر مشکل اسکوربرد با 15 دقیقه تاخیر آغاز شده بود با روندی شبیه به دیدار روز پنجشنبه در نیمه اول با نتیجه 42 بر 40 و اختلاف 2 امتیاز به نفع هفت الماس تمام شد. بازیکنان پمینا در کوارتر سوم با بازی خوب رامین هنرمند و تجربه بازیکنان دیگر از حریف پیش افتادند و تا یک دقیقه آخر هم نتیجه نزدیک به هم ماند. تیم هفت الماس که در 50 ثانیه آخر با 3 امتیاز پیش بود با پرتاب 3 امتیازی سعید محمدی خیال راحتی از برد پیدا کرد.

در حالی که بازی با نتیجه 83 بر 76 تمام شده بود، محمد یوسف وند درست قبل از زنگ پایان مسابقه با یک اسلم دانک، نتیجه بازی را به 85 بر 76 به نفع هفت الماس تبدیل کرد.

امیر طاهرخانی بازیکن هفت الماس و محسن صادق زاده سرمربی پمینا در این بازی به خاطر اعتراض به داوران خطای تکنیکال دریافت کردند.

برد خارج از خانه مهرام و دانشگاه آزاد

تیم دانشگاه آزاد با برد 71 بر 43 مقابل صنایع ماهشهر، صدرنشین لیگ ماند و تفاضل امتیاز خود را هم بالا برد.

مهرام تهران در سوی دیگر  با نتیجه 80 بر 64 ثامن را در مشهد شکست داد. تیم ثامن 2 کوارتر اول این بازی را با نتایج 20 بر 17 و 15 بر 14 به نفع ثامن تمام شده بود اما مهرام در کوارتر های سوم و چهارم با نتایج 19 بر 12 و 30 بر 17 برنده شد و 2 امتیاز خارج از خانه را برای خود ثبت کرد.

اوشین ساهاکیان ملی پوش مهرام در این بازی غایب بود.

انتقام نفتی

نفت آبادان که در بازی هفته اول با رسیدن به وقت اضافه از گرگان شکست خورده بود، این شکست را با برد 73 بر 68 در گرگان جبران کرد. آبادانی ها با برد این هفته از نظر امتیازی با هفت الماس و پتروشیمی بندرامام برابر شدند، هر چند پتروشیمی با توجه به استراحت در این هفته، یک بازی از دو تیم قزوینی و آبادانی کمتر دارد.

گفتنی است تیم گرگان یک روز قبل از این مسابقه، لیست قراردادهای تمام بازیکنان و کادرفنی را به صورت رسمی رسانه ای کرده بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته ، نهم ، جام ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.