بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران اعتقاد دارد با از کار انداختن صمد نیکخواه در تیم پتروشیمی موفق به شکست این تیم شدند.

موسی نبی پور بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شکست تیم پتروشیمی بندرامام توضیح داد: بازی های زیادی را از تیم پتروشیمی دیده و این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم. در نهایت هم طبق کارهای مورد نظر مربی خود پیش رفتیم. بازی سختی در ماهشهر بود اما خوشبختانه موفق به برد شدیم.

وی در مورد دلیل اصلی بازگرداندن نتیجه و برد تیم گفت: صمد بهترین گلزن پتروشیمی است و بیشتر توپ را در دست دارد. مهمترین کار ما مهار این بازیکن بود. دانشگاه آزاد هم هفته قبل همین کار را مقابل پتروشیمی انجام داد.

نبی پور در مورد باخت هفته هفتم به دانشگاه آزاد تاکید کرد: در آن مسابقه هیچ کس بازی خود را انجام نداد و بازیکنان ما از نظر ذهنی آماده نبودند. همین هم به باخت تیم منجر شد اما مطمئنا در دور برگشت این اتفاق نمی افتد. دانشگاه آزاد تیم یک دست تر و قوی تری در این تیم فصل بود اما تیم ما هم امسال از نظر مهره ای قوی تر  شده است و به تدریج به قدرت تیمی پارسال دست پیدا می کنیم.

بازیکن مهرام گفت: مطمئنا بازی های دور برگشت سختتر از نیم فصل اول می شود. تمام تیم ها بیشتر تمرین کرده اند در حالی که در ابتدای فصل هیچ کس آماده نبود. علاوه بر تیم هایی مثل گرگان، نفت و ثامن که قدرت بیشتری نسبت به ابتدای فصل پیدا کرده اند، حدس زدن تیم های اول تا سوم هم کار آسانی نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: موسی ، نبی پور ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار