سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام انصاری:

هدف دشمن از هم گسیختن نظام خانواده‌های انقلابی و مذهبی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دشمن ضمن شناخت نقطه قوت خانواده‌های ما که از اسلام ناب محمدی سرچشمه می‌گیرد، تمام سعی و تلاش خود را با استفاده از تمامی امکانات، رسانه، فیلم، لوح های فشرده و .. بکار گرفته تا بتواند نقش اسلام و مذهب را در خانواده‌ها کم‌رنگ کند و هدف دشمن از هم گسیختن نظام خانواده‌های انقلابی و مذهبی است

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) اختتامیه دومین دوره طرح بصیرت ویژه خانواده‌ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین "محمدعلی انصاری" رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)  در گروه پدافند هوایی شهید بوشهری کیش برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام انصاری ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: مادران و دختران ما با الگو گرفتن از واقعه کربلا و حضرت زینب(س) درس حجاب و پاکدامنی را فرا گرفتند و فرزندانی تربیت کرده‌اند که مایه افتخار کشورمان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ضمن شناخت نقطه قوت خانواده‌های ما که از اسلام ناب محمدی سرچشمه می‌گیرد، تمام سعی و تلاش خود را با استفاده از تمامی امکانات، رسانه، فیلم، لوح‌های فشرده و .. بکار گرفته تا بتواند نقش اسلام و مذهب را در خانواده‌ها کم‌رنگ کند و هدف دشمن از هم گسیختن نظام خانواده‌های انقلابی و مذهبی است ولی خانواده‌های ما با آگاهی از حربه‌های دشمن و بالا بردن بصیرت خود و شناخت را‌ه‌های موفقیت  نقشه آنان را نقش برآب نموده اند.

در پایان این مراسم به شرکت کنندگان دراین دوره گواهی پایان دوره به همراه هدیه اهدا شد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.