مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برگزاری دیدار ظریف و ولید المعلم ، "سازمان استاندارد" هیچ نقشی در فرایند خودروسازی ندارد ، دعوت از دکتر روحانی برای حضور در جمع دانشجویان و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است

روایت رئیس دستگاه قضا از نپذیرفتن خبر فوق سرّی یک قاضی فاسد/ برخورد جدی و بدون تسامح با فساد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/17/2798643_128.jpg

 آیت‌الله آملی لاریجانی گفت: چندی پیش یک قاضی فاسد به بنده گفت که می‌خواهد یک خبر فوق سرّی به من بدهد و در تلاش بود دیداری با من داشته باشد که قاطعانه وی را رد کردم.

مردم انقلاب کردند تا کشور از فساد پاک سازی شود/ فساد،‌ موریانه‌ای است که پایه‌های حکومت را سست می‌کند/ بدون ملاحظه با فساد برخورد کنیم
 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی گفت: مردم انقلاب کردند برای این که کشور از فساد پاک سازی شود، مردم انقلاب کردند تا هیچ مفسدی بر صندلی حکومت و ریاست تکیه نزند و اگر خدای ناکرده ما در مبارزه با فساد ناتوان باشیم این به مفهوم ضعف انقلاب اسلامی ناتوانی انقلاب و دست نیافتن به یکی از اهداف مهم لانقلاب اسلامی است.

چرا اقدام قاطع در مبارزه با فساد انجام نمی‌شود که مردم نتیجه را به صورت ملموس مشاهده کنند؟

 مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه جهانگیری اظهار کردند: اهتمام دستگاه‌های مختلف برای مبارزه با فساد تحسین آمیز است لیکن این سمینار‌ها و امثال آنها چه معجزه ای می‌کند؟ چرا اقدام قاطع در مبارزه با فساد انجام نمی‌شود که نتیجه را مردم به صورت ملموس مشاهده کنند؟

تبعات آتش افروزی‌ها دامن رژیم صهیونیستی را فراخواهد گرفت

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی درصدد سوء استفاده از شرایط بحرانی سوریه است، اما تبعات آتش افروزی‌ها، دامن این رژیم را نیز فراخواهد گرفت.

برگزاری دیدار ظریف و ولید المعلم
 دیدار وزرای خارجه ایران و سوریه برگزار شد.

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از دستاوردهای دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)

 اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از دستاوردهای دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در حوزه کشف، رهگیری، شناسایی و ارتباطات سیگنالی بازدید کردند.

ضرورت تعدیل گام به گام حذف یارانه دهک‌های پردرآمد/ تصمیم‌گیری عجولانه تبعات منفی دارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت روش تعدیل گام به گام در حذف دهک‌های پردرآمد را در دستور کار خود قرار دهد.

"سازمان استاندارد" هیچ نقشی در فرایند خودروسازی ندارد
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی گفت: موضوع 55 استانداردی که می‌گویند ما در خودرو اعمال می‌کنیم توسط شرکت «کنترل کیفیت» اعمال می‌شود، شرکتی که از خودروسازها ارتزاق می‌کند.

دعوت از دکتر روحانی برای حضور در جمع دانشجویان

 دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان خطاب به دبیران این اتحادیه در خصوص جلسه با رئیس جمهور‎ نامه نوشت: به نمایندگی از همه دانشجویان از جناب آقای روحانی دعوت می‌کنم تا بدور از تشنجات سیاسی در یک فضای منطقی شنونده نقدهای سازنده جریان دانشجویی باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار