سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"بسکتبال در اصفهان بی اهمیت شده است"

اکبری: باخت به مهرام و دانشگاه آزاد را به فال نیک می گیریم

بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بعد از 2 باخت پایانی نیم فصل اول گفت: این 2 شکست را به فال نیک می گیریم تا در تمرینات تمرکز بیشتری روی ایرادات خود داشته باشیم.

محمدرضا اکبری بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مورد بازی با مهرام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پتروشیمی امسال تغییرات زیادی نسبت به 2 سال گذشته داشته است. بسیاری از بازیکنانی که شاید تا به حال کنار هم بازی نکرده اند در این تیم جمع شدند و برخی بازیکنان ملی پوش هم بسیار دیر به تمرینات اضافه شدند و تمرینات لازم برای هماهنگی این گروه وجود نداشت.

حریفان کار فوق العاده ای نکردند

وی ادامه داد: مصدومیت و برخی مسائل دیگر هم دست به دست هم داد که در 2 بازی اخیر هماهنگی و تمرکز لازم را به دست نیاوریم. در حقیقت ما به عدم تمرکز خود می بازیم و حریفان در این 2 بازی کار فوق العاده ای مقابل ما انجام ندادند. دیشب هم عدم تمرکز دفاعی به خصوص در 2 دقیقه آخر برایمان مشکل ساز شد.

اکبری در مورد بازی با دانشگاه آزاد تاکید کرد: مشکل تمرکز در آن بازی هم وجود داشت. وقتی تمرکز دفاعی تیم پایین بیاید در حمله هم دقت تیم کم می شود. ما اقدام های زیادی داشتیم اما اعتماد به نفس تیم به خاطر همان مشکلات دفاعی پایین آمده بود.

فوروارد پتروشیمی گفت: اتفاقا ما این 2 باخت را به فال نیک می گیریم تا در تمرینات روی ایرادات خود تمرکز بیشتری داشته باشیم. پتروشیمی تیم واقعا بزرگی است مدیریت و تمام ارکان این تیم قوی هستند اما در هر تیم بزرگی حتما نوسان وجود دارد.

این نتایج یک اتفاق بودند
 
وی افزود: تمام این نتایج اتفاق است و مطمئنم در ادامه لیگ نتایج خیلی بهتری می گیریم. در طول نیم فصل هم به قدری تمرکز کرده و تمرینات خوب انجام می دهیم که دیگر با این اتفاقات سورپرایز نشویم.

بازیکنان مهرام اعتقاد داشتند که با مهار صمد موفق به گرفتن بازی از پتروشیمی شدند. اکبری در این مورد گفت: صمد هم تیمی من است و خود او هم در مورد بازی خود خبر دارد. سیستم بازی او با مهرام فرق کرده است، بازیکنان کناری او در پتروشیمی چند ملی پوش هستند و سایرین هم سابقه بازی ملی را دارند. صمد هم بازیکن بزرگی است و در این میان تیمی تر از همیشه بازی می کند. در مجموع سیستم بازی همه در پتروشیمی فرق کرده است و چون تازه کنار هم جمع شده ایم مدتی زمان برای هماهنگی نفرات تیم لازم است.

اکبری در مورد بازی در پست 4 گفت: این درخواست مربی تیم بوده است، البته من در پست های دیگر هم بازی کرده ام و حتی در دیدار مقابل قزوین به تناسب آن مسابقه در پست 2 بودم. در دیدار مقابل مهرام هم چون بازیکنان پست 4 این تیم هم قدم بودند و بازیکنان شوتزنی هم به حساب می آیند به این پست رفتم. در مجموع هر جایی که بتوانم به تیم کمک کنم، حاضر به بازی هستم.

اصفهانی ها جمع می شدند به فینال می رسیدند

بازیکن اصفهانی فصل قبل فولاد ماهان در مورد قراردادهای خوب بازیکنان این تیم در فصل جدید گفت: واقعا برای باشگاه ماهان متاسفم که قدر آن تیم را ندانستند. شاید حالا متوجه این شده باشند که چه بازیکنانی در آن تیم بودند که امسال قراردادهای خوبی بسته و جایگاه خوبی دارند. برای مدیران اصفهان هم متاسفم که هیچ حمایتی از بسکتبال نکردند. مطمئنم اگر تمام بازیکنان بومی اصفهان در یک تیم خوب جمع می شدند بدون هیچ شکی به فینال می رسیدند.

اکبری با تاکید بر اینکه ماهان هیچ پرداختی به بازیکنان سال قبل نداشته است، گفت: کاش آقای ساکت به جای رسیدن به فوتبال حداقل حقی را که نسبت به ما داشت به نحوی ادا می کرد. او اصلا در دفتر باشگاه هم حضور ندارد.

از عمر نسل طلایی بسکتبال اصفهان 3 تا 4 سال مانده است

وی ادامه داد: ما دو سال زحمت کشیدیم و شخصا در این تیم اذیت شدم اما به خاطر بسکتبال اصفهان آنجا ماندیم و بدون هیچ دریافتی بازی های خوبی انجام دادیم. مقام پنجمی برای آن تیم فوق العاده بود اما هیچ کس اعتنایی نکرد. انگار بسکتبال در اصفهان به نحوی بی اهمیت شده است و حتی از تیم پمینا که در لحظات آخر تشکیل شد هم هیچ حمایتی نمی شود. اسپانسر این تیم هم غیر اصفهانی است که دست آنها به خاطر ورودشان درد نکند. 

اکبری تاکید کرد: از عمر نسل طلایی بسکتبال اصفهان هم مدت زیادی باقی نمانده و در نهایت 3 تا 4 سال دیگر می توان از آنها استفاده کرد اما فکر نمی کنم موفق به جمع کردن این بازیکنان شوند. برای مدیران اصفهانی متاسفم چون پتانسیل این نسل خیلی بالا است.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمدرضا ، اکبری ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.