سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افخمی :

افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه‌ای ضروری است

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : این بانک، تنها بانک توسعه‌ای بخش صنعت و تولید کشور است و با سرمایه فعلی نمی تواند نقش خود را به نحوی شایسته در روند توسعه صنعتی و اقتصادی میهن اسلامی ایفا کند از این رو افزایش سرمایه برای بانک ما ضروری است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، عـلی اشرف افخمی که در نشست سراسری سرپرستان استانی و رؤسای شعب بانک صنعت ومعدن سخن می گفت افزود : در صورت ازمیان رفتن تحریم های بین المللی بانک ما باید با بانک های جهانی به تعامل بپردازد اما سرمایه موجود اجازه چنین تعاملی را نخواهد داد.
 
وی با اشاره به این که درک ضرورت توسعه در کشور موجب پررنگ‌تر شدن جایگاه بانک‌ها شده تصریح کرد : نظام بانکی ما یکی از منضبط‌ترین بخش‌های کشور است و باید با نگاه منصفانه‌تری به آن نگاه کرد.
 
افخمی در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت مشتری مداری در شعب بانک تأکید کرده و بیان داشت : ما باید به جای نگاه مقرراتی، به دنبال رفع مشکلات صنعتگران بوده و به عنوان مشاور آنها عمل کنیم .
 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : ما بخشی از دولت هستیم و باید پاسخگو باشیم ، باید بدانیم که پاسخگویی و شفافیت اساس کار بانکداری حرفه‌ای است .
 
به گفته این مقام بانکی ، بانک صنعت و معدن در عاملیت خط اعتبار چین در سال گذشته رتبه نخست را به خود اختصاص داده است ، وی گشایش اعتبار احداث قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان را از طرح‌های ارزشمندی نام برد که از این طریق در آینده انجام خواهد شد .
 
در ابتدای این گردهمایی محمد بطحائی ، معاون بانکی و بین الملل بانک صنعت ومعدن به بیان توصیه‌هایی در خصوص ارتقاء سطح خدمات این بانک در شعب استانی پرداخت .
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.