سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تردد در گردنه‌های زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از الزامی شدن استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌های زنجان ؛زنجان - طارم و زنجان – تهم -چورزق خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش برف در محورهای زنجان گفت :در کل راههای استان از شب گذشته بارشهاآغاز شده است.

خوشکام با اشاره به اینکه عملیات راهداری در همه راههای استان اجرا شده است افزود:با وجود هشدارها ی قبلی در بعضی از محورها خودروها به علت نداشتن تجهیزات از محورخارج شده بودند که باکمک ماشینهای سنگین و نیمه سنگین راهداری نجات یافتند.

وی از الزامی شدن استفاده از زنجیرچرخ در محور زنجان - طارم " گرنه های ذاکر ؛ خان چای و بادامستان "و محور زنجان - تهم - چورزق خبر داد و اضافه کرد: به دلیل بارش برف و باران سطح جاده‌ها لغزنده بوده و از رانندگان انتظار می‌رود نکات ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند.

خوشکام با بیان اینکه محور زنجان - سلطانیه - خدابنده نیز شاهد بارش برف و باران است، تصریح کرد :تردد در این محور ها نیز به ویژه در گردنه ده‌جلال نیازمند رعایت سرعت مطمئن است.

این مسئول ادامه داد: آن دسته از افراد و رانندگانی که در روزهای بارانی و برفی قصد مسافرت و تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان را دارند، قبل از حرکت حتما با شماره تلفن 33772027 مرکز مدیریت راه های استان زنجان تماس برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای اطلاع از وضعیت راه ها علاوه بر شماره تلفن بیان شده می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 1000241141 و یا سامانه گویای 141 اقدام کنند.



انتهای پیام/ش


برچسب ها: تردد ، گردنه ، زنجان ، زنجیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.