زنجان؛

نیروهای راهداری زنجان به محورها و گردنه های کوهستانی اعزام شدند

مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، از اعزام نیروهای راهداری به محورها و گردنه های کوهستانی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛نیروهای راهداری استان زنجان به گردنه ها و محورهای مواصلاتی این استان در مسیرهای زنجان – طارم گردنه ذاکر – خان چای، محور زنجان – دندی گردنه قلی کندی – چایرلو، محور زنجان – تهم – چورزق گردنه آق گدیک جهت خدمت رسانی به مسافران در این مسیرها اعزام شده اند.

یوسفی افزود : عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای بیان شده در روزهای گذشته انجام گرفت.

وی با اشاره به بارش برف در استان تاکید کرد: رانندگاني كه قصدعبور از محورهاي استان را دارند حتما زنجیر چرخ ولوازم ايمني ولباس گرم بهمراه داشته باشند.

وی متذکر شد: رانندگان حتما نسبت بازديد واطمينان از سالم بودن لوازم گرمایشی وروشنايي خودرو اقدام تا در مواقع ضروری و مورد نیاز دچار مشکل نشوند.

مدير راهداري ادامه داد: آن دسته از افراد و رانندگانی که در روزهای بارانی و برفی قصد مسافرت و تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان را دارند، قبل از حرکت حتما با شماره تلفن 33772027 مرکز مدیریت راه های استان زنجان تماس برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای اطلاع از وضعیت راه ها علاوه بر شماره تلفن بیان شده می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 1000241141 و یا سامانه گویای 141 اقدام کنند.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: نیرو ، زنجان ، کوهستان ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.