سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض کتبی تیم بسکتبال گرگان به حرکت ملی پوش پتروشیمی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به خاطر مشتی که بازیکن پتروشیمی به گردن بابک نظافت زد، نامه ای اعتراضی به فدراسیون ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار هفته چهارم تیم های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان علاوه بر شعار تماشاگران گرگانی حواشی دیگری هم داشته است. گویا در همان دقایق ابتدایی بازی، صمد نیکخواه بهرامی ملی پوش پتروشیمی با مشت به گردن بابک نظافت بازیکن شهرداری گرگان می زند و تماشاگران گرگانی هم در ادامه به همین جریان واکنش نشان می دهند.

حسن طیبی سرپرست گرگان توضیح می دهد: بابک نظافت هم در سال های گذشته جنجال هایی داشته است. بعد از صحنه ای که صمد نیکخواه به گردن بابک مشت زد، تماشاگران هم واکنش هایی در ادامه نشان دادند. وگرنه تا قبل از آن صمد و آفاق را تشویق می کردند و بارها می گفتند: "صمد بیا اینجا"

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا نظافت به سراغ ناظر بازی رفت که آیا صحنه را دیدید؟ آنها هم تاکید کردند که خودشان گزارش می دهند. ما قصد نوشتن اعتراض نداشتیم اما به اصرار نظافت برای فدراسیون نامه ای در این مورد ارسال کردیم.

در ماهشهر هم این مشکلات وجود دارد

سرپرست گرگان با تاکید بر اینکه کنترل 3000 تماشاگر کار آسانی نیست و همیشه در ماهشهر هم چنین حواشی و شعارهایی وجود دارد گفت: تماشاگران را بارها با شعار دست ساکت کردیم و در زمان ناراحتی داوران نیز همین کار را انجام دادیم. مشکل اینجا است که گاهی حریف هم کارهایی انجام می دهد که باعث تحریک تماشاگر می شود. مثل دانک های میثم میرزایی که بعد از آن روی خود را به سمت تماشاگران می کرد. از آنجایی که وی مازندرانی است و گرگانی ها هم به این موضوع حساس هستند با حرکات میرزایی تا پایان به او واکنش نشان می دادند.

وی تاکید کرد: ما واقعا دوست نداریم چنین اتفاقاتی رخ دهد اما در میان این جمعیت تماشاگر همیشه تعدادی افراد مشکل دار هم پیدا می شوند که گاهی با خود ما هم مشکل دارند. امیدوارم در بین بازیکنان و تیم ها رفاقت بیشتری وجود داشته باشد. ما هم جلوی شعارهای تماشاگران را تا جای ممکن می گیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: طیبی ، بسکتبال ، ماهشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.