سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خانواده پاشایی/ جشن تولد قلعه‌نویی شام غریبان مظلومی شد

شام غریبان استقلالی‌ها برای پیشکسوت آبی‌پوشان در رستوران سرمربی تیمشان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین مظلومی، سرطلایی استقلال که چندی بود با بیماری سرطان دست و پنجه نرم  می‌کرد 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت.
 
در همین راستا در رستوران امیر قلعه‌نویی شاندیز‌ آفتاب مراسم باشکوهی‌ برای سرطلایی استقلال برگزار شد.
 
جزییات گزارش را می‌خوانید:



** تولد بی سرو صدای قلعه‌نویی


امروز روز تولد امیر‌قلعه‌نویی استقلال است و وی به دلیل فوت پیشکسوت آبی‌ها ترجیح داد شب گذشته بازیکنان و هنرمندان حاضر در رستوران شاندیز آفتاب که دور هم جمع شده بودند جشنی برای او نگیرند تا در واقع تولد قلعه‌نویی به شام غریبان غلامحسین مظلومی تبدیل شود.

* چهره‌های سرشناس در مراسم سرطلایی

از جمله بازیکنان استقلال، هنرمندانی نظیر سیدجواد هاشمی، مهدی ماهانی، محسن افشانی، امیر نوری، بهمن هاشمی و آبی‌پوشانی همچون محسن فروزان، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، ستار همدانی، ایمان عالمی در مراسم یادبود مظلومی حضور داشتند.

علاوه بر بازیکنان، هنرمندان، مسئولان و رئیس فدراسیون هم در مراسم آن مرحوم شرکت کردند که از آن جمله می‌توان به علی کفاشیان، مهدی تاج، امیدوار رضایی و داریوش مصطفوی اشاره کرد.

* مراسم سوم مظلومی امروز در بلال

ظهر امروز ساعت 14 تا 16 مراسم سوم سرطلایی استقلال غلامحسین مظلومی در مسجد بلال برگزار می‌شود و بازیکنان استقلال و پیشکسوتان هم در این مراسم حاضر خواهند شد.

* اهدا تابلوی سفید به خانواده پاشایی
 
همچنین در کنار شام غریبان مظلومی برنامه گرامیداشت مرتضی پاشایی نیز با تجلیل از پدر و خانواده آن مرحوم در رستوران شاندیز آفتاب برگزار شد و در همین راستا تابلوی سفیدی توسط هنرمندان و بازیکنان استقلال امضا و نوشته‌های تسلیت خود را روی آن تابلو به عنوان یادبود به خانواده پاشایی اهدا کردند تا از این طریق با پدر و مادر مرتضی پاشایی ابراز همدردی کنند.



* رودرویی قلعه‌نویی و  مظلومی

 
پرویز مظلومی برادر مرحوم غلامحسین مظلومی هم در آن مراسم حاضر شد و برخورد پرویز مظلومی و امیر قلعه‌نویی هم در نوع خود جالب بود و در واقع این دو نفر هر چند که دل‌خوشی از یکدیگر ندارند اما در این مراسم کدورت‌ها را شاید ظاهری کنار گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، شام ، غریبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.