سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعبا‌ن‌پور: رقابت‌های باشگاه‌های آسیا سخت‌تر از قهرمانی آسیاست

سرمربی تیم هندبال مس منیزیم فردوس گفت: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از 10 روز دیگر آغاز خواهد شد که تیم منیزیم فردوس به همراه ثامن الحجج سبزوار نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهند بود.

قاسم شعبان‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امسال با حضور 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی برگزار خواهد شد. تیم‌های منیزیم فردوس و ثامن الحجج سبزوار نماینده‌های ایران در این رقابت‌ها هستند.

سرمربی تیم مس منیزیم فردوس تصریح کرد: قرار بود تیم ثامن الحجج مشهد به این مسابقات اعزام شود اما به دلیل مشکلات این تیم با فدراسیون و تعلیق باشگاه ثامن تیم منیزیم فردوس به این مسابقات معرفی شد. اما بعد از بخشیده شدن محرومیت باشگاه ثامن تیم‌های ثامنی مجددا به لیگ برتر بازگشتند و تیم ثامن سبزوار نیز که قهرمان سال گذشته لیگ برتر شده بود از سهمیه خود برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا استفاده کرد.

وی در ادامه اذعان کرد: رقابت های جام باشگاه‌های آسیا به مراتب سخت تر از قهرمانی آسیا است تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس بیشتر از بازیکنان اروپایی و مطرح استفاده می‌کنند. در حالی که تیم ما فقط 4 ملی پوش دارد و بقیه بازیکنانمان بسیار جوان هستند و این مسابقات می‌تواند تجربه خوبی برای این بازیکنان باشد. کشور قطر که میزبان این مسابقات است سه نماینده دارد تیم الجیش این کشور که هم گروه ماست چند وقت قبل توانست نائب قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود. تیم‌های الکویت الخلیج عربستان و الاهلی عمان دیگر هم گروه‌های ما در این رقابت‌ها هستند.
شرایط سختی در این مسابقات حاکم است اما ما تمام تلاش خود را برای انجام بازی‌های خوب به کار می‌بریم تا بتوانیم از حیثیت کشورمان دفاع کنیم.

شعبان‌پور در رابطه با بازی در مقابل تیم ثامن مشهد افزود: ما تیم نوپایی را داریم اما توانستیم تا اینجای فصل خوب نتیجه بگیریم و مکان دوم جدول را از آن خود کنیم در بازی روز گذشته در برابر ثامن مشهد نائب قهرمان فصل گذشته به خوبی ظاهر شدیم نیمه اول را با نتیجه 14بر9 به اتمام رساندیم در نیمه دوم نیز هجومی بازی کردیم و در پایان 26 بر21 تیم خوب ثامن را شکست دادیم.
این بازی حواشی هم همراه داشت: تماشاگران تیم ثامن بر علیه من و تیم شعارهایی را می‌دادند که برایم مهم نیست و به این حواشی توجه ندارم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.