سرمربی تیم هندبال ثامن سبزوار گفت: ثامن سبزوار قهرمان نیم فصل است و این عنوان را با برد مقابل حریفان در مسابقات معوقه کسب خواهیم کرد.

قاسم شعبان پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به خاطر حضور در جام باشگاه های آسیا چند دیدار معوقه داریم که مطمئن هستم این بازیها را خواهیم برد و قهرمان نیم فصل را از آن خود خواهیم کرد و سپاهان و ثامن مشهد پشت سر ما قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سپاهان و ثامن مشهد هر کدام یک باخت را در خور جین خود دارند بهترین شرایط است که ما با شکست حریفان در رقابت های معوقه این عنوان را به دست ‌آوریم.
 
شعبان پور در ادامه گفت: در مسابقات معوقه مان یک دیدار حساس  و مشکل را مقابل فولاد مبارکه سپاهان خواهیم داشت که روز 26 آذر د ر اصفهان برگزار خواهد شد ما برای شکست به این شهر می رویم و امتیاز این دیدار را می خواهیم در صورت پیروزی مقابل سپاهان احتمال قهرمان شدن مان بالا می رود.

سرمربی تیم هندبال ثامن سبزوار خاطر نشان کرد: ما هم اکنون با شش بر پیاپی 12 امتیازی هستیم و اگر سه بازی معوقه را ببریم 18 امتیاز می شویم و دیگر رقیبان را جلو خواهیم زد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار