قاسم شعبان پور گفت: رافائل اسپانیایی را به تیم آوردیم و با این کار قصد داریم هندبال نوین را ارائه دهیم.

قاسم شعان پور سرمربی تیم هندبال سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این مربی خارجی هفته گذشته با باشگاه قرار داد داخلی بست و یک سال در ثامن خواهد بود و ما با آوردن وی قصد داریم هندبال نوین را ارایه دهیم.

 وی تصریح کرد:  وی هم اکنون  در اسپانیا به سرمی برد و یکی دو هفته دیگر به ایران می آید تا کار خود را با تیم آغاز کند.

 شعبان پور  در ادامه گفت:  کاسترلو مربی با دانش و کار بلدی است و امیدوارم حضور وی در ثامن  خوش یمن باشد و بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم.

وی عنوان کرد: این مربی اسپانیایی به همراه دو بازیکن خارجی در مسابقات جام باشگاه های آسیا که مدتی پیش در قطر برگزار شد حضور داشت و باید شانس  پنجم شدیم البته  تیم های عربی خیلی قدرتمند ظاهر شدند با این حال  بازیکنان ثامن نیز با تمام قوا به دیدار حریفان رفتند و تلاش خود ر کردند.

 شعبان پور گفت:  در تعطیلات لیگ به سر می بریم  و خود را برای دور برگشت آماده می کنیم و در نخستین دیدار به مصاف  شهرداری تبریز می رویم تیم خوبی است و ما آنرا دست کم نمی گیریم در حقیقت هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و برای برد به میدان می رویم.

 وی عنوان کرد: یک بازی معوقه هم فردا مقابل شهرداری ارومیه داریم که امیدوارم این تیم را با  گلهای بیشتر شکست دهیم.

 شعبان پور گفت:  هم اکنون 14 امتیاز ی هستیم و با فولاد مبارکه که سپاهان 2 امتیاز فاصله داریم واختلاف گل مان نیز 27 می باشد اگر بتوانیم با اختلاف زیاد شهرداری ارومیه را ببریم قهرمان نیم فصل خواهیم شد البته باید ببینیم چه اتفاقی در این دیدار رخ خواهد داد.

 وی اشاره کرد: شاید داوریها نیز  در نیم فصل  اشتباهاتش داشته باشند ولی عمدی نیست برخی از آنها جوان هستند که با گذر زمان با تجربه می شوند و باید در لیگ سوت بزنند.

شعبان پور در پایان خاطر نشان کرد:  رقابت در دور بعدی لیگ حساس و فشرده خواهد بود وبا توجه به  اینکه سه تیم مدعی قهرمانی در این مسابقات هستند کار تیم ها برای کسب این عنوان بسیار سخت و دشوار  خواهد  بود بهر حال برای قهرمانی شدن باید جنگید و از جان مایه گذاشت./آق


 

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار