سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامران در تذکر شفاهی:

احکام برنامه پنجم در مورد بسیج اجرا نمی‌شود/ بودجه تقویت بنیه دفاعی تخصیص نیافته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احکام برنامه پنجم در مورد بسیج اجرا نمی‌شود و برخی دستگاه‌ها توجهی به آن ندارند که امیدواریم در آستانه هفته بسیج اقدام جدی در این زمینه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز سه‌شنبه( 27 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: حقوق بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهن همچنان با تأخیر پرداخت می‌شود و این موضوع مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد متأسفانه هر وزیری هم که جهت پاسخ به این موضوع به مجلس دعوت می‌شود تنها حرف تحویل می‌دهد.
 
وی در رابطه با ضرورت تخصیص بودجه بنیه دفاعی افزود: در قانون بودجه مقرر شده که 7 هزار و 500 میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی کشور اختصاص یابد اما با گذشت 8 ماه از سال همچنان این مبلغ تخصیص نیافته در حالی که تقویت بنیه دفاعی جزو موارد استراتژیک بوده و اکنون نیروهای مسلح با شرایط خاصی اداره می‌شوند.

این نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: احکام برنامه پنجم در مورد بسیج اجرا نمی‌شود و برخی دستگاه‌ها توجهی به آن ندارند که امیدواریم در آستانه هفته بسیج اقدام جدی در این زمینه داشته باشند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در الحاق مواد مربوط به دولت ما پیشنهاداتی در مورد ایثارگران و بسیج داریم و در کنار آن نهادهای حمایتی در بندرعباس، قشم، چابهار و برخی دیگر از مناطق آزاد عوارض مقرر شده را به کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت نمی‌کنند که امیدواریم به این موضوعات توجه جدی شود.

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.