سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امید فولادی‌ها به بازگشت رحمانی؛

سعدآوی: رحمانی پس از اثبات معافیتش به فولاد بازخواهد گشت

باشگاه فولاد خوزستان امیدوار است که بازیکن محبوبش پس از حل مشکل معافیتش دوباره به این تیم ملحق شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این طور به نظر می‌رسد که باشگاه فولاد خوزستان هنوز به برگشت بختیار رحمانی امیدوار است.

بختیار رحمانی کاپیتان تیم فولاد یکی از بازیکنانی است که به دلیل مشکل در کارت معافیتش از ادامه فوتبالش جلوگیری شده و این بازیکن همچنان در صدد است که بتواند سلامت معافیت خود را به نظام وظیفه ثابت کند.

باید منتظر ماند تا ببینم وضعیت این بازیکن چه خواهد شد و آیا این احتمال وجود دارد که وی به تیم محبوبش بازگردد و یا نه؟

**سعدآوی: رحمانی پس از اثبات معافیتش به فولاد بازخواهد گشت

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بختیار رحمانی در پی اثبات وضعیت معافیتش است.

نعیم سعدآوی در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت بختیار رحمانی اظهار داشت: اسم آرش افشین از فهرست فولاد خارج شده و این بازیکن به تشخیص نظام وظیفه باید در یکی از تیم های نظامی به فعالیت‌اش ادامه بدهد.

وی در ادامه عنوان کرد: بختیار رحمانی کاپیتان تیممان یکی از افرادی است که به دلیل مشکل کارت پایان خدمت از ادامه فوتبالش جلوگیری شده  است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: این بازیکن در انتظار تشکیل کمیسیون جدید است تا دوباره بتواند به تمرینات تیم فولاد ملحق شود و امیدوارم که رحمانی دوباره به تیم محبوبش برگردد.

سعداوی درباره پیشنهاد تیم فولاد به سوشا مکانی تصریح کرد: پیشنهاد تیم فولاد خوزستان در دروازه‌بان پرسپولیس شایعه‌ای بیش نیست و صحت ندارد و تیم فولاد در حال حاضر برای جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم تصمیمی نگرفته است و هرگونه خبر مبنی بر جذب بازیکن جدید را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از دو روز استراحت، تمرینات تیم شروع شده و بازیکنان در تلاش اینکه بتوانند بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و امیدوارم بتوانیم جایگاهمان را در جدول ارتقا بدهیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: فولاد ، رحمانی ، سعدآوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.