سرپرست تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه عدالت باید برای همه تیم‌ها باشد گفت اگر قرار به لغو بازی سپاهان باشد بازی سایپا هم باید لغو شود.

حسین خوش نظر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: فدراسیون باید عدالت را برای همه تیم‌ها رعایت کند سپاهان با بقیه تیم‌های لیگ برتری هیچ تفاوتی ندارد، اگر بنا به لغو بازی سپاهان است پس باید بازی تیم سایپا هم لغو شود. طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر لغو بازی سپاهان بعلت داشتن 2بازیکن در تیم ملی امید به گوش می‌رسید این درحالی است که تیم سایپا هم 2بازیکن در تیم امید دارد و سرپرست این تیم معتقد است اگر بازی سپاهان لغو شود بازی سایپا هم باید لغو شود چون عدالت برای همه است نه یک تیم خاص.

خوش نظر در مورد مسائل حاشیه ای بوجود آمده بین او و نعیم سعداوی هم گفت: سعداوی از دوستان و همبازیان قدیمی من است و با وی هیچ مشکلی ندارم.

خوش نظر در ادامه با اشاره به بازی روز جمعه سایپا با ذوب‌آهن تاکید کرد: تیم در شرایط خوبی است و امیدواریم با یک بازی خوب نتیجه ایده‌آل را کسب کنیم. در این بازی محروم نداریم ولی چند نفر از بازیکنان تیم مصدوم هستند که امیدواریم هر چه زودتر به ما اضافه شوند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار