سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایکونن از فراری‌اش نسبتاً راضی است

کیمی رایکونن با اینکه در زمانگیری گرندپری برزیل توانست در رده دهم حضور داشته باشد، اما عنوان کرد احساس بهتری از سواری اتومبیلش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رایکونن که در طول این فصل با محور جلوی اتومبیل خود مشکل داشت، در مسابقه آمریکا بسیار کند ظاهر شد. اما در طول آخر هفته در اینترلاگوس دورهای نسبتاً سریعی با فراری خود ثبت کرد.

رایکونن گفت: در تمام طول آخر هفته از رانندگی با اتومبیلم لذت بردم. خیلی خوب بود.راستش دهم شدنم داستان دیگری دارد، اما موفق شدیم پیشرفت کنیم. این آخر هفته اتومبیلم واکنشهای خوبی دارد. احساس من بهتر بود و اتومبیل در رده های بالاتری حضور داشت.

وی افزود:باید ببینیم اتومبیل در رقابت چگونه خواهد بود، چون در روزهای گذشته به اندازه کافی نتوانستیم در پیست دورهای طولانی بزنیم. اما این را باید بگویم در مسیر درستی حرکت می کنیم. دیروز با مشکل فرسایش تایرها رو به رو بودیم، اما همه در یک آسفالت گرم با این مشکل رو به رو می شوند.

وی ادامه داد: دوست دارم دوباره چیزهای تازه آزمایش کنیم تا بتوانیم از پس مشکلات برآییم. فصل خیلی سختی برای من بود، به همین دلیل دوست دارم مشکلات به زودی تمام بشوند.
رایکونن همچنین اشاره کرد حضور داشتن آلونسو در اینترلاگوس با تنظیمات متفاوت در سیستم تعلیق عقب چندان مهم نیست.
او افزود: اینها قطعات جدیدی نیستند. فقط چیزهای جدیدی امتحان می کنیم. تنها سعی کردیم اتومبیل را با استفاده از قطعات جدیدی به پیست بفرستیم. در تمام طول آخر هفته تقریباً خوب بودیم. هرچند دهم شدیم، اما با مشکلی هم مواجه نشدیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.