سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جمع‌آوري 21 ميليارد ريال زکات در زنجان

مدير کميته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوري 21 ميليارد ريال زکات تا پایان مهر در شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ و به نقل از روابط عمومي ؛مدير کميته امداد شهرستان زنجان گفت : کميته امداد شهرستان زنجان به منظور کمک‌ به مددجويان اين نهاد طرح‌هاي مشارکتي اجرايي مي‌کند.

عبداللهي با اشاره به اينکه شمار طرح‌هاي مشارکتي کميته امداد در طي يک سال به بيش از 45 مورد مي‌رسد، افزود: هر يک از اين طرح‌ها با هدف خاصي و در راستاي رفع مشکلات مددجويان اجرايي مي‌شود.

وي با بيان اينکه يکي از طرح‌هاي مشارکتي کميته امداد که فريضه الهي بوده و در قرآن نيز به آن اشاره شده است، زکات است، اضافه کرد: هدف از جمع‌آوري زکات محروميت‌زدايي و کمک به خانواده‌هاي محروم است.

مدير کميته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اينکه احداث پروژه‌هاي عام‌المنفعه در مناطق محروم از ديگر اهداف جمع‌آوري زکات است، تصريح کرد: تا کنون براي بسياري از مناطق محروم از محل زکات پروژ‌ه‌هاي عمراني ساخته شده است.

عبداللهي با بيان اينکه تا پايان مهر امسال 21 ميليارد و 604 ميليون ريال زکات در شهرستان زنجان جمع‌آوري شده است، افزود: اين مبالغ بر اساس نيت اجرايي طرح در راستاي حل مشکلات فرهنگي، تحصيلي، درماني و .. مددجويان هزينه خواهد شد.

وی با تقدير از روحانيون و مبلغين زکات که همکاري مطلوبي در جمع‌آوري زکات داشتند، خاطر نشان کرد : تبليغ و تبيين فريضه زکات توسط روحانيوني و روشنگري‌هاي که مبلغين زکات در اين زمينه انجام مي‌دهند، تاثير بسزايي در افزايش زکات پرداختي دارد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.