رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت : دانشجویان نسبت به جایگاهشان در جامعه می بایست توجه لازم را داشته باشند ، قشر دانشجو در جامعه از حرمت و اهمیت والایی برخوردار است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛و به نقل از روابط عمومی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید با اعلام اینکه ، دانشگاه و خانواده ها از دانشجویان انتظار دارند گفت : به لحاظ جایگاه و نقشی که دانشگاه و دانشجویان در جامعه ایفا می کنند طبعا انتظارات هم زیاد است از این رو لازم است دانشجویان به جایگاهی که در آن قرار میگیرند اشرافیت لازم را داشته باشند در واقع دانشجویان سفیران فرهنگی دانشگاهها هستند .

رجائی افزود: هرواحد دانشگاهی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک شخصیت مستقل حقوقی می باشد و این دانشگاه به همه مردم ایران تعلق دارد ، دانشگاه آزاد اسلامی یک شرکت خصوصی نیست .

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در استان به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی مطرح بوده و از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد . این واحد دانشگاهی خوشبختانه در حوزه های آموزشی و پژوهشی دارای زیرساخت های مناسبی بوده و زمینه لازم جهت توسعه را دارا می باشد .

رجائی اضافه کرد : این دانشگاه 137 رشته در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی ، حدود 14 هزار دانشجو ، 340 عضو هیات علمی و 5 دانشکده مصوب دارد .

وی با اشاره به تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی ، افزود : تلاش می کنیم تحصیلات تکمیلی را در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی افزایش دهیم و 25 پرونده در این دو مقطع جهت تصویب به سازمان مرکزی و وزارت علوم ارسال شده است و امیدواریم از سال آینده در رشته های جدید پذیرش دانشجو داشته باشیم .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در بیان وضعیت پذیرش دانشجویان ورودی جدیدگفت : با تغییر در سیاست های مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی ، خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته وضعیت پذیرش دانشجو مطلوبتر شده است که این رشد در این واحد دانشگاهی بیش از25 درصد می باشد .

دکتر رجائی به وضعیت فضاهای عمرانی واحد زنجان اشاره و خاطر نشان کرد: واحد زنجان دارای 131 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی بوده و تلاش می کنیم ساختمان سلف و سرویس مرکزی در مجتمع امام خمینی (ره) را تاپایان سال جاری به مرحله بهره برداری برسانیم و با این اقدام بسیاری از مشکلات رفاهی دانشجویان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.