سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

5+1 در زمان باقی‌مانده صداقت خود را اثبات کند

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: طرف مقابل مذاکره در زمان باقی مانده می‌تواند بهترین تصمیم را گرفته و وقت آن رسیده که صداقت خود را به جهانیان اثبات کند.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه از تیم مذاکره‌‌کننده کشورمان درخواست می‌کنیم که به تبع از مولایمان حسین‌بن علی(ع) به هیچ وجه اجازه گزافه‌گویی و گستاخی به طرف مقابلمان ندهند، اظهار داشت: راه امام حسین(ع)به خوبی تفاوت عقل و جهل را نشان می‌دهد، راه ایشان مانند چراغی در اسلام ناب محمدی(ص) است و غرب بداند که با شیعه‌هراسی و اسلام‌هراسی کاری پیش نخواهد برد.
 
وی با اشاره به اظهارات سخیف جن ساکی در روز 13آبان درباره حقوق بشر افزود: مقامات آمریکایی بدانند که با هر انتخابات در ایران، ملت بزرگ کشورمان رأی چندین‌باره به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی خواهند داد.
 
نیازی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران یک نمونه پیشرفته دموکراسی واقعی در دنیاست و طرف مقابل باید قدری واقع‌نگر باشد.
 
وی با بیان اینکه کشورمان همیشه در طول تاریخ اهل تعامل با دنیا بوده است، عنوان کرد: طرف مقابل مذاکره در زمان باقی‌مانده می‌تواند بهترین تصمیم را گرفته و وقت آن رسیده که صداقت خود را به جهانیان اثبات کند.
 
عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر تا به امروز تعاملی کرده خواسته با این رفتار قدرت منطق خود را به رخ دنیا بکشد.
 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سامان ، نیازی ، مذاکره ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.