دبير شورای تبيين مواضع بسيج دانشجويی خراسان جنوبی گفت: جريانات سياسی بايد بيش از پيش منافع ملي را در نظر بگيرند و نيروی سياسی كشور را برای رسيدن به نتیجه مطلوی همگرا كنند و همواره فرمايشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه كار خود قرار دهند.

"سامان نيازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جريانات سياسي بايد فضای سياسي كشور را به خوبي و بيشتر از گذشته درک كنند، گفت: جریانات نباید به انتخابات مجلس ورود زودهنگام داشته باشند، چراكه ورود شتاب‌زده و زودهنگام به مباحث انتخاباتی مانع پيشرفت و سبب فرصت‌سوزی می‌شود.

وی افزود: جريانات سياسي بايد آرامش فضای سياسی كشور و ورود منطقی و پرمحتوا و به موقع را در همه عرصه‌ها در دستور كارشان قرار دهند تا شاهد پيشرفت سريع كشور باشیم.

دبير شورای تبيين مواضع بسيج دانشجويی خراسان جنوبی با بیان اینکه شرايط منطقه و جهان روز به روز در حال تحول است و ما بايد قدر موقعيت و جايگاه كشور خود را در منطقه و جهان بدانيم، تصریح کرد: كشور ما پشتوانه عظيم مردمی و اسلامی و هم‌چنین سوابق درخشانی مثل 8 سال دفاع مقدس در برابر كل دنيا را دارد و هزاران شهيد و جانباز را تقديم انقلاب و نظام كرده است.

نیازی ابراز داشت: رهبری مقتدر یکی از پشتوانه‌های عظیم جمهوری اسلامی است و این یکی از تفاوت‌های عمده نظام جمهوری اسلامی ایران با دیگر نظام‌های حکومتی است.

وی با بیان اینکه غربي‌ها هيچ‌گاه با ملت ما روراست نبوده‌اند و گستاخانه دشمني می‌کنند، اظهار داشت: غربی‌ها علنی خواستار عدم پيشرفت ما هستند و مسئله حقوق بشر را بهانه قرار داده‌اند و این در حالی‌ست كه در كشور عربستان زنان حق رانندگی ندارند و غربی‌ها هيچ عليه سياست‌های آن‌ها موضعی نمی‌گیرند.

دبير شورای تبيين مواضع بسيج دانشجويی خراسان جنوبی افزود: تاريخ نشان می‌دهد كه غربی‌ها هيچ‌گاه با ما رو راست نبوده‌اند و اکنون معتقديم كه طرف‌های غربی باید در مذاكرات حسن نيت‌شان را به ملت ايران نشان دهند و مودب باشند، چراكه گذشته سياهی دارند.

نیازی خاطرنشان کرد: جريانات سياسی بايد بيش از پيش منافع ملي را در نظر بگيرند و نيروی سياسی كشور را برای رسيدن به نتیجه مطلوی همگرا كنند و همواره فرمايشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه كار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار