عضو سابق شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: امروز جهان اسلام بیش از هرچیز به وحدت نیازمند بوده و از مقامات سعودی انتظار می‌رود با رویکردی واقع‌بینانه مانع از اجرای این حکم و تشدید تنش‌ها در جهان اسلام شوند.

"سامان نیازی" درگفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام اخیر عربستان سعودی مبنی بر صدور حکم اعدام آیت‌الله "نمر باقر‌النمر" اظهار داشت: عربستان با این اعدام، وحدت شیعه و سنی را خدشه‌دار می‌کند.

وی افزود: امروز جهان اسلام بیش از هرچیز به وحدت نیازمند بوده و از مقامات سعودی انتظار می‌رود با رویکردی واقع‌بینانه مانع از اجرای این حکم و تشدید تنش‌ها در جهان اسلام شوند.

عضو سابق شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه عربستان باید اقدامات لازم را برای مقابله با تروریسم پیش گیرد، تصریح کرد: این کشور باید جنایات هولناک تروریست‌های داعش را در منطقه رسماً محکوم کند، نه اینکه با حکم اعدام برای عالم مسلمان شیعه وحدت مسلمانان را به خطر بیاندازد.

وی افزود: مواضع دوگانه برخی از کشورهای منطقه در قبال تروریسم تأسف‌بار و قابل تأمل است.

نیازی با بیان اینکه کشورهای حامی تروریسم به ویژه داعش به‌زودی رسوا خواهند شد، عنوان کرد: مردم دنیا به خوبی می‌دانند که دشمن اصلی صلح جهانی چه کسانی هستند.

وی ادامه داد: سران منطقه هم به این باور رسیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان ابر قدرت خاورمیانه، محور وحدت جهان اسلام است و آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان پوشالی آن‌ها باید بدانند که صلح و آرامش بازیچه نبوده و سازمان ملل هم باید به این امر رسیدگی کند.

عضو سابق شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور خاطر نشان کرد: سازمان ملل باید اقدامات لازم را در جهت صلح جهانی انجام داده و برای اولین بار غیر‌ نمایشی بودن خود را نشان دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سامان ، نیازی ، النمر ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار