سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی کشور آذربایجان:

تا المپیک 2016 در کشتی آذربایجان خواهم بود/استعداد در کشتی ایران فراوان است

جمشید خیرآبادی گفت:با توجه به توافقات صورت گرفته با مسئولان ورزشی کشور آذربایجان تا سال 2016 در کشتی این کشور خواهم بود.

جمشید خیر آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: من با کشور آذربایجان تا پایان مسابقات جهانی2014 ازبکستان قرارداد داشتم اما پس از این رقابت ها به در خواست مسئولان ورزشی این کشور وارد مذاکرات جدیدی شدیم.
 
وی با بیان این که از یکی دو کشور دیگر نیز پیشنهاد داشته است تصریح کرد:با توجه به کارنامه و روند رو به رشدی که کشتی فرنگی آذربایجان طی دو سال گذشته داشته مسئولان ورزشی این کشور اجازه ندادند من به پیشنهاداتی که داشتم حتی فکر کنم و خیلی زود پس از رقابت های جهانی علی رغم آنکه در رشته آزاد تغییرات در سطح کادر فنی به وجود آمد اما از من برنامه دوساله برای حضور در المپیک 2016 را خواستار شدند.
 
خیرآبادی تاکید کرد:در هر صورت با توجه به مسابقات مهم پیش رو و تقویم اتحادیه جهانی کشتی برنامه مکتوب و مدونی را در اختیار مسئولان کشتی کشور آذربایجان قرار دادم که تا آین لحظه همه موارد ذکر شده را پذیرفتند و قرار است بر همین اساس تا المپیک 2016 برزیل به عنوان سرمربی بزرگسالان فرنگی در کنار این تیم باشم .
 
مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک 2012 اضافه کرد:طبق قانون کشور آذربایجان سرمربی رده سنی بزرگسالان به عنوان مدیر فنی سایر رده ها باید بر عملکرد مربیان و کشتی گیران نوجوانان وجوانان نیز نظارت داشته باشد که برای این موضوع نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که برای مسابقات جام ملت های اروپا که در کشور روسیه برگزار می شود چه برنامه ای دارد گفت:در واقع آغاز کار ما همین مسابقات است و با توجه به این که برای آینده نیاز به پشتوانه سازی داریم قصد داریم در کنار کشتی گیران با تجربه از نفرات جوان نیز استفاده کنیم به هر حال همانطور که می دانید در سال 2015 چندین رویداد مهم از جمله مسابقات جهانی که کسب سهمیه المپیک است را پیش رو داریم و باید در هر وزن چند فرنگی کار آماده را داشته باشیم.
 
خیرآبادی با بیان این که استعداد در کشتی ایران فراوان است افزود: بر عکس کشور ما که هموراه استعدادهای فروانی در کشتی وجود دارد در کشور آذربایجان داشتن چند کشتی گیر آماده در هر وزن کار بسیار سختی است البته طی دو سال گذشته توانستیم در برخی اوزان این مهم را محقق کنیم ولی به هر حال باید در بحث پشتوانه سازی و سازندگی تلاش مضاعفی را داشته باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.