سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جای خالی نوشاد در جام جهانی پینگ پنگ

رقابت‌های جام جهانی مردان تنیس روی میز در حالی به میزبانی آلمان آغاز شده که نوشاد عالمیان در رقابت‌های امسال غایب است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های جام جهانی مردان تنیس روی میز با حضور 19 بازیکن از برترین‌های قاره‌های مختلف جهان در حالی به میزبانی دوسلدورف آلمان در حال پیگیری است که نوشاد عالمیان به عنوان تنها پینگ پنگ باز ایران در سال 2013 در این مسابقات شرکت کرد اما امسال جایی در میان برترین‌های جهان ندارد.

عالمیان که به لطف کسب مقام چهارم در رقابت‌های کاپ آسیا 2013 جواز حضور در جام جهانی سال گذشته را کسب کرده بود در پیکارهای امسال به دلیل افت رنکینگ و ناکامی در کاپ آسیا شانس حضور دوباره پیدا نکرد.

در رقابت‌های جام جهانی 2014 چهره‌های سرشناسی همچون ژانگ جیک قهرمان المپیک 2012 لندن، مالونگ نفر سوم رنکینگ، نفرات سرشناس آلمان همچون دیمیتری اوتچاروف و تیموبول، فیزوتونی از ژاپن حضور دارند و برای کسب جایزه نقدی 150هزار دلاری این پیکارها تلاش می‌کنند.

نوشاد عالمیان، چپ دست استثنایی تنیس روی میز ایران همچنان در پارکینگ منزل و به همراه برادرش نیما تمرین می‌کند و به نظر می رسد کسی به فکر این استعداد ناب در تنیس روی میز کشورمان نیست و عالمیان پشت سر هم از مسابقات مهمی که شایسته درخشش در آنهاست محروم می‌ماند.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.