نماینده تنیس روی میز کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون گفت: من در مرحله یک هشتم نهایی باید با رقیبی از کشور ژاپن بازی کنم که چهار سال پیش هم با وی روبه رو شدم و باختم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افشین نوروزی یکی از دو نماینده تیم ملی تنیس روی میز ایران در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی درخصوص رقیب خود در مرحله یک هشتم نهایی انفرادی اعلام کرد: من در دور اول استراحت داشتم و سپس برابر نماینده یمن به پیروزی دست یافتم تا رقیب بعدی ام در یک هشتم حریفی از ژاپن باشد این حریف جزو 15 نفر اول رنکینگ جهان است و کار آسانی در مقابل وی ندارم.
 
وی تصریح کرد: چهار سال پیش هم در بازیهای آسیایی گوانگجو من به این حریف خوردم و در حالی 2 بر 1 جلو بودم ، بازی را واگذار کردم، اما اکنون مدت زیادی گذشته و مطمئن هستم که این ژاپنی پیشرفت زیادی کرده است، البته من هم آماده هستم و برای پیروزی به میدان می روم .

نوروزی تاکید کرد: رقابتهای تنیس روی میز به صورت تک حذفی است و جای جبران وجود ندارد، انگیزه ام بالاست، من و نوشاد عالمیان  تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم از حثیت تنیس روی میز ایران دفاع کنیم و نمایندگان شایسته برای کشورمان باشیم.
برچسب ها: تنیس ، آسیایی ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار