سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار خواهد شد

تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس

همزمان با اولین روز از ماه محرم و عزاداری حضرت امام حسین(ع) سرور و سالار شهیدان، پیکر دو تن از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس در ستاد نیروی هوایی ارتش تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، همزمان با اولین روز از ماه محرم و عزاداری حضرت امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان،  پیکر دو تن از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس در ستاد نیروی هوایی ارتش تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

این مراسم رأس ساعت 7 صبح روز یکشنبه 4 آبان با قرائت زیارت عاشورا در جوار مقبره شهید تازه احراز هویت شده شهید "سعید علی‌مددی" و دیگر شهید گمنام فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی آغاز و سپس پیکر این دو شهید والامقام از شهرک انقلاب (دوشان‌تپه) به سمت ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش تشییع و در این ستاد به خاک سپرده خواهد شد.
 
در این مراسم که با حضور مسئولان لشکری، کشوری و مردم شهیدپرور تهران برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.
 
شایان ذکر است، مراسم وداع با این دو شهید گرانقدر روز شنبه 3 آبان ماه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد ولیعصر (عج) دانشگاه هوایی شهید ستاری و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت سیدالشهداء (ع) شهرک شهید شجاعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.